Wall-Street.ro te invită la cel mai așteptat eveniment din industria de resurse umane: HR 2.0 - Piața muncii, între prudență și încetinire economică, organizat pe 3 aprilie, în București, la Sheraton Hotel (Sala Platinum). Te așteptăm să te revezi față în față cu cei mai importanți angajatori din România!

HR 2.0, unul din cele mai importante evenimente din România dedicate pieței muncii a ajuns la ediția cu numărul 13, un număr despre care noi credem că aduce noroc. De ce? Pentru că aflăm de la cei mai buni specialiști care vor urca pe scena evenimentului „HR 2.0 - Piața muncii, între prudență și încetinire economică” care sunt cele mai importante tendințe care modelează piața muncii în 2024.

După un 2023 în care eforturile de recrutare au fost îngreunate și de contextul socio-economic, angajatorii au fost nevoiți să-și ajusteze bugetele pentru a atrage și reține talentele. Mai mult, ritmul recrutărilor s-a domolit comparativ cu anii trecuți, iar piața muncii a făcut tranziția către o nouă etapă, cea a prudenței.

Cristina Săvuică, Chief Happiness Officer Lugera The People Republic, Liliana Bica, HR Director Donalam, Corina Neagu, HR Expert și fondator Dare, Diana Stafie, fondator Future Station și Wargha Enayati, Fondator Enayati Medical City sunt printre primii speakeri confirmați în cadrul evenimentului.

Asigură-ți un loc în sală și înscrie-te AICI, la conferința HR 2.0 - Piața muncii, între prudență și încetinire economică, din 3 Aprilie

Ce vei afla la HR 2.0 - Piața muncii, între prudență și încetinire economică

Evenimentul HR 2.0 - Piața muncii, între prudență și încetinire economică îți aduce o zi plină de idei, know-how și un schimb de experiență valoros pentru tine și echipa ta. Nu ne ferim să punem pe tapet trendurile cele mai importante care marchează piața muncii în prima parte a acestui an. Vrem să vedem cum s-a aliniat industria la modificările fiscale și legislative și cum abordează angajatorii recrutarea și retenția într-un an marcat de prudență la nivel de business.

Ne uităm cu atenție sporită și la inițiativele de employer branding și la modul în care acestea pot fi transformate în rezultate de succes pentru tine și pentru echipa ta. Și pentru că vorbim de echipă și de nevoile specifice ale acesteia, numeroase studii de specialitate arată că diversitatea și incluziunea (D& I) nu mai este deja de mult timp doar un „nice to have” pentru organizații, ci un „must-have”, iar liderii exprimă o dorință de a face mai mult în acest sens.

Totodată, aflăm împreună și cum ne pregătim pentru joburile noi din piața muncii și cum arată inițiativele de succes în ceea ce privește procesele de reskilling și upskilling, într-o lume marcată de un progres fără precedent în inteligența artificială.

Participarea este gratuită. Te poți înscrie la HR 2.0 AICI, pe plaftorma IC Events

Sursa foto: Wall-Street.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Juncu
Raluca este unul din reprezentanții entuziaști și curioși ai generației Millennials. A studiat Jurnalism la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării la Universitatea din București și a urmat un master în Comunicare și Resurse Umane, în cadrul aceleiași instituții. Timp de doi ani a fost redactor la revista Forbes România și colaborator în cadrul mai multor proiecte editoriale precum Top 500 companii , Top 30 cele mai influente femei, precum și...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri