Grupul german Metro poarta discutii cu retailerul francez Auchan pentru vanzarea diviziei de hipermarketuri Real din regiunea Europei Centrale si de Est (ECE), potrivit Planet Retail.
Discutiile dintre cele doua companii vizeaza operatiunile Real din tari precum Polonia, Romania, Rusia, Turcia si Ucraina. In zona ECE, Real detinea anul trecut 110 magazine din totalul de 426.

Informatia nu a fost confirmata de Metro, insa un reprezentant al sau a precizat pentru Planet Retail ca grupul este deschis tuturor optiunilor, inclusiv catre o vanzare partiala sau completa sau catre pastrarea diviziei.

Retailerii Walmart si Carrefour ar fi de asemenea interesati de preluarea retelei Real din ECE, potrivit aceleiasi surse.

Zvonurile despre vanzarea Real nu sunt noi. Printre "petitori" s-ar fi aflat si Tesco, insa discutiile ar fi esuat.

Grupul Metro opereaza in Romania lantul de magazine cash&carry Metro (32 de magazine) si hipermarketuri Real (24 de unitati). Real a inchis in martie unitatea din Ghiroda, in apropiere de Timisoara.

Compania franceza Auchan a intrat pe piata romaneasca in 2006, prin deschiderea unui hipermarket in cartierul Titan din Bucuresti. In prezent, reteaua Auchan este formata din 9 magazine. Retailerul vrea sa ajunga la un total de 15 magazine pana in 2015 pe piata locala.

Auchan dezvolta malluri. Cel mai mare pariu, un proiect-gigant pe platforma Tractorul

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri