IKEA reia miercuri, 3 aprilie, vanzarea de chiftelute in restaurantul din cadrul magazinului din Bucuresti, produsul fiind retras de la comercializare in urma cu o luna dupa ce autoritatile din Cehia au gasit urme de carne de cal intr-un lot de chiftelute.
Masura de retragere de la vanzare a chiftelutelor a fost aplicata in 24 de tari.

"Vanzarea va fi reluata mai intai in Restaurant urmand ca, in urmatoarea luna, sa oferim clientilor si chiftelute ambalate in Magazinul cu delicatese suedeze (...) Chiar daca rezultatele analizelor derulate de catre Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor (ANSVSA) au infirmat prezenta carnii de cal in chiftelutele din magazinul IKEA Romania, investigatiile pe plan global au fost continuate", se arata intr-un comunicat al IKEA.

IKEA precizeaza ca a analizat productia de chiftelute impreuna cu un specialist din afara companiei si cu furnizorul din Suedia si ca rezultat a simplificat lantul de aprovizionare prin reducerea numarului de furnizori de carne si a implementat un sistem suplimentar de securitate alimentara prin adaugarea unor teste de ADN, efectuate atat asupra carnii crude, cat si asupra produsului final.

De asemenea, IKEA colaboreaza cu o companie externa de asigurare a calitatii pentru dezvoltarea de noi cerinte pentru aprovizionarea si prelucrarea produselor din carne, analizele ADN vor fi puse in aplicare ca o procedura normala pentru carnea tocata de la toti furnizorii, in toate unitatile de productie, si va realiza analize periodice si de catre o terta parte pentru a se asigura ca furnizorii si sub-furnizorii respecta cerintele.

Potrivit datelor publicate anterior, IKEA a vandut 4,237 milioane de chiftelute la restaurantul din Bucuresti in perioada septembrie 2011 - august 2012.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri