Activitatile de distributie si retail din Romania genereaza 69% din veniturile grupului pe acest segment, respectiv 30,8 milioane euro, reprezentand o crestere cu 3,7% fata de primele trei luni ale anului trecut, se arata in raportul financiar al Gedeon Richter.
Pe segmentul produselor farmaceutice proprii, in perioada analizata, vanzarile au scazut cu 4,2%, la 33 milioane lei (7,5 milioane euro). In euro declinul a fost de 5,1%.
Si vanzarile de produse destinate ingrijirii femeilor s-au redus in primele trei luni ale anului, cu peste 27% atat in lei, cat si in euro, la 5,6 milioane lei, respectiv 1,3 milioane euro.
In februarie, grupul estima pentru acest an o stagnare a vanzarilor de medicamente pe piata romaneasca, exprimate in lei, la valoarea din 2012. In luna martie, potrivit datelor publicate de portfolio.hu, Gedeon Richter a extins estimarea privind cresterea vanzarilor pana la 5%.
Anul trecut, vanzarile Gedeon Richter Romania au crescut cu 1,4%, de la 129,6 milioane de euro in 2011 la 131,4 milioane de euro, evolutia pozitiva pe piata romaneasca fiind sustinuta de operatiunile de distributie si retail.
La nivel de grup, Gedeon Richter a inregistrat o crestere de 4,7% a vanzarilor in primul trimestru.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: