16 Iulie 2014

La Fantana vrea afaceri de peste 25 mil. euro si mizeaza pe consumatorii casnici



La Fantana, furnizor de servicii de aprovizionare cu apa si cafea si unul dintre cei mai importanti jucatori din piata de apa in sistem watercooler si purificator, mizeaza anul acesta pe o cifra de afaceri de 25,3 mil. euro si se concentreaza pe segmentul utilizatorilor casnici.

Anul trecut La Fantana a incheiat cu o cifra de afaceri de 23,5 mil. euro. Cresterea de 8% preconizata pentru 2014 vizeaza doar segmentul de apa in care compania este activa de 14 ani. In prezent, La Fantana este lider de piata in distributia de apa in Romania si Serbia, cu o cota de piata de 65% si respectiv 50%.

“Piata de aprovizionare cu apa pentru birouri se indreapta spre maturitate. Potential exista, dar este conditionat de contextul economic. Fara o crestere care sa genereze un sentiment de incredere puternic si disponibilitati efective de resurse, piata evolueaza lent. De aceea ne dorim sa crestem pe segmentul purificatoarelor pentru acasa”, a declarat Adrian Nanulescu, director general La Fantana Grup.

Cititi si Cu ce ambitii de business pleaca in cursa noul CEO al La Fantana

Compania este lider de piata pe segmentul apa in sistem watercooler (imbuteliata sau apa purificata) cu peste 110.000 de aparate in Romania si peste 25.000 de unitati in Serbia. Piata locala este estimata la 30,5 mil. euro in 2013, pentru anul acesta fiind asteptata o stagnare sau o crestere usoara de 6%.

La Fantana a preluat recent distributia exclusiva a marcii Lavazza in Romania pentru HoReCa si companii si a lansat o gama de abonamente prin care asigura servicii complete de furnizare a cafelei la birou.

Grupul La Fantana numara peste 800 de angajati in Romania si Serbia, doua unitati de imbuteliere a apei in Romania (Bucuresti si Talmaciu, jud Sibiu) si o unitate la Mitrovo Polje, in Serbia. Compania are un portofoliu de peste 40.000 clienti.



Citeste si