Stelian si Camelia Nitu se auto-intituleaza simplu familia “Denim”. Cei doi antreprenori au lansat anul acesta un business cu blugi realizati pe comanda in care au investit 4.000 de euro. Aflati povestea Custom Denim Crafters si ce planuri exista pentru dezvoltarea afacerii anul viitor.

Stelian Nitu a lucrat inainte de a lansa Custom Denim Crafters in industria de imbracaminte, intrand astfel in contact cu diferiti clienti si putand astfel sa observe o serie de neajunsuri cu care se confrunta acestia atunci cand isi aleg o pereche de blugi.

“Sunt fie prea stramti, prea largi, foarte colorati, persoane inalte cu talie mai mica. Am ajuns in cele din urma sa colaborez cu un producator de tesatura denim. Eu ofertam tesatura confectionerilor din Romania. Asa am relationat cu 80% din producatorii care folosesc denim. Nasul meu stiind ca sunt in zona tesaturilor din denim m-a intrebat daca nu pot sa-l ajut cu o pereche de blugi. Si atunci a fost momentul in care am decis sa lansam acest business. Majoritatea clientilor vad tesatura din denim ca orice alta tesatura, insa nu este asa”, a povestit Stelian Nitu in emisiunea Profesionistii in Retail.

Custom Denim Crafters a fost lansata in luna mai a acestui an, investitia initiala de 4.000 de euro fiind sustinuta integral din fonduri proprii.

“Suntem in momentul ala de euforie in care credem ca totul este posibil, in ciuda provocarilor de care ne lovim, insa le luam ca atare, invatam si ne adaptam. (…) Banii sunt reinvestiti in produse noi, in tesaturi. Noi pe langa produs oferim si timpul pe care persoana respectiva l-ar aloca mersului la cumparaturi. Noi venim acasa sau la birou pentru a le lua masura celor interesati, vorbim de oameni ocupati”, explica Stelian.

In privinta preferintelor clientilor romani, Stelian spune ca acestia opteaza de regula pentru 3-4 tesaturi in nuante care merg de la indigo spre albastru.

“Noi facem o mica educare a clientilor, trebuie sa le explic ce inseamna business-ul meu. Si pe piata exista blugi de la 120 de lei pana la 1.200 de lei. Americanii au in medie 9 perechi de blugi de persoana, noi suntem undeva la o pereche noua de blugi la 3 luni, daca este diferita si potrivita cu sezonul. Cele mai multe comenzi vin din partea barbatilor, femeile au nevoie de multe optiuni”, mai spune antreprenorul.

Pentru anul viitor, fondatorii Custom Denim Crafters isi propun sa deschida un spatiu amenajat pentru showroom si atelier. De asemenea, isi propun sa depaseasca pana la finalul acestui an pragul de 100 de perechi de blugi comandati.

“Am vandut pana acum 97 de perechi de blugi, suntem multumiti in conditiile care majoritatea clientilor nu sunt atat de familiarizati cu blugii la comanda”, puncteaza Stelian.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.
Setari Cookie-uri