Bugetul alocat pe luna pentru haine, incaltaminte si accesorii vestimentare este intre 201-300 lei pentru mai mult de o treime dintre bucuresteni. Pentru 20% din respondentii studiului realizat de MKOR Consulting, valoarea medie a cumparaturilor de articole vestimentare depaseste 400 de lei pe luna.

Apetitul pentru cumparaturile din malluri este foarte ridicat: 96% din persoanele intervievate isi cumpara hainele din mall. Insa comertul online castiga teren, 20% dintre vizitatorii mall-urilor obisnuind sa achizitioneze articole vestimentare si din magazine online.

Daca in cazul alegerii mallului proximitatea este primul factor determinant, in cazul magazinelor online cele mai relevante criterii de selectie sunt preturile (11%), calitatea produselor si marcile existente (10%), ofertele promotionale si discounturile (9%).

Brandurile internationale sunt cele mai cautate, nume precum Zara si H&M regasindu-se in topul magazinelor pe care respondentii le viziteaza atunci cand merg in vizita la mall. Tot din aceste magazine bucurestenii achizitioneaza articole vestimentare, atat in cazul magazinelor fizice cat si in cazul magazinelor online.

Decathlon anunta...
Citeste si: Decathlon vinde marca proprie "Fabricat in Romania" in toata tara

MKOR Consulting ofera servicii de cercetare de piata, studii de satisfactie a clientilor, segmentarea publicului-tinta si profilul clientului, studiul concurentei, studii de oportunitate pentru piete noi – orientate catre rezultate reale de business. MKOR Consulting este fondat de catre Corina Cimpoca, un profesionist cu peste 10 ani de experienta in marketing si cercetare de piata.

Sursa foto: FiledIMAGE/Shutterstock