Carrefour detine 51% din aplicatia Bringo

Bringo, o aplicatie IT prin intermediul careia produsele diferitelor magazine pot fi comandate si primite de cumparatori direct acasa, a fost dezvoltata de compania Ascend NetSolutions, cunoscuta si pentru aplicatiile Oliviera si StarTaxi

In prezent, potrivit unui comunicat de presa al Carrefour, Bringo Magazin SRL este detinuta de doua societati : Allib Rom SRL, detinuta de Columbus Active SRL (fosta Billa Invest Construct SRL), societate care la randul ei este detinuta, in totalitate, de grupul Carrefour si Ascend NetSolutions SRL.

“E un produs greu de comunicat, pentru ca nu mai exista un altul. Trebuie sa faci educatia oamenilor, e complicat sa intelegi ce se intampla in spate. Nu e un e-shop, nu e un market place, nu e nici macar un agregator. E toate trei la un loc, peste care se adauga un sistem de logistica tip Uber”, declara Mihai Paun, CEO Ascend NetSolutions, in martie 2017, cu referire la aplicatia Bringo, in emisiunea Profesionistii in Retail, realizata de wall-street.ro.

La acel moment, pe platforma erau inscrisi 15-20 de retaileri, de la branduri de tip retea pana la mici business-uri de nisa, gen bacanii, magazine specializate, brutarii, patiserii.

“Din cifrele noastre din octombrie pana acum rezultatele arata mai bine decat estimam noi. Cosul mediu este de doua ori si jumatate mai mare decat am socotit noi initial, fara plata prin card pe care planuim sa o introducem intr-o luna, rata de recurenta este cu circa 50% mai buna decat estimasem noi initial, iar costul per user este la jumatate. Ceea ce ne duce in privinta intrarii pe profit undeva la un an si jumatate din momentul lansarii”, spunea Mihai Paun in emisiunea mentionata mai sus.

Citeste si:
FOTO REPORTAJ: Cum arată o fermă de găini fericite, complet...
FOTO REPORTAJ: Cum arată o...

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri