Platorma Retail Insights, lansata de catre NEPI Rockcastle, unul dintre cei mai mari jucatori din piata de retail din Romania, are ca obiectiv reducerea ecartului existent intre retailerii internationali si cei romani, pentru ca acestia din urma ”sa-i prinda din urma pe gigantii mondiali”. In mall-urile NEPI Rockcastle se afla circa 300 de retaileri romani. Seria de intalniri debuteaza pe 26 aprilie la Bucuresti.

NEPI Rockcastle Retail Insights este o platforma ce reuneste o serie de evenimente: conferinte, intalniri de networking, forumuri si sesiuni de traininguri pe teme relevante pentru industrie. Prima editie Retail Insights este dedicata activitatilor de marketing si comunicare si le ofera specialistilor din industrie acces la cunostinte si practici ce pot contribui la imbunatatirea performantei si competitivitatii.

NEPI Rockcastle lanseaza Retail Insights, prima platforma de educatie pentru retailerii autohtoni, prin care le pune la dispozitie know-how relevant pentru cresterea afacerilor si ii conecteaza intr-un eveniment de networking. Primul eveniment va acoperi doua teme relevante pentru retailul modern: folosirea CRM-ului in managementul relatiei cu clientii si Media Buying in context digital. Cele doua teme vor fi sustinute de Fullscreen Digital si OMD, evenimentul fiind organizat in colaborare cu firma de consultanta imobiliara Cushman & Wakefield Echinox.

NEPI Rockcastle, Retail Insights, Retail, retailer, mall, Sebastian Mahu

„Pentru noi, sanatatea business-urilor locale de retail a devenit o prioritate, tinand cont ca avem peste 300 de astfel de companii in cele 17 centre comerciale din Romania. Ne-am dat seama insa ca uneori rezultatele acestora sunt afectate de faptul ca accesul la ultimele tehnologii sau practici de marketing este oarecum restrictionat din lipsa de resurse. Din acest motiv, am decis sa incepem acest proiect prin care vom sustine o serie de traininguri si sesiuni destinate sa diminueze ecartul intre capacitatile retailerilor internationali si ale celor locali. Daca acum ne-am concentrat pe marketing, urmarim o alta sesiune si pe zona de achizitii/logistica. De obicei, implicarea retailerilor locali si flexibilitatea lor nu sunt suficiente in lupta cu lanturile globale si ne-am gandit sa le dam o mana de ajutor acolo unde dispunem de mijloacele necesare”, spune Sebastian Mahu, asset director in cadrul NEPI Rockcastle.

Citeste si:
Optiune noua in Uber Eats prin care iti poti ridica personal comanda
Uber Eats introduce optiunea...

Evenimentul Retail Insights se va desfasura in data de 26 aprilie 2018, la Hotel Athenee Palace Hilton, in Bucuresti, strada Episcopiei, nr.1-3, incepand cu ora 09:00, in sala de conferinte Regina Maria.

Portofoliul NEPI Rockcastle, prezenta in Romania din 2007, include Mega Mall, Promenada Mall, Vulcan Value Center, Timisoara Shopping City, City Park Constanta, Ploiesti Shopping City, Braila Mall, Galati Shopping City, Shopping City Targu-Jiu, Severin Shopping Center si alte centre comerciale in intreaga tara, dar si cladirile de birouri Floreasca Business Park, The LakeView, Aviatorilor 8 din Bucuresti, City Business Centre din Timisoara si The Office din Cluj.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
Romania, printre tarile cu cea mai mica rata de retur in eCommerce