NEPI Rockcastle anunta inceperea lucarilor de constructie a celui de-al 18-lea centru comercial din portofoliul romanesc: Shopping City Satu Mare, planificat pentru inaugurare la finalul acestui an. Centrul comercial va dispune de o suprafata inchiriabila de 29.000 de metri patrati, dispusa pe doua niveluri. Shopping City Satu Mare va fi conectat cu Centrul Vechi al orasului printr-o pasarela peste raul Somes.

In Shopping City Satu Mare urmeaza sa fie prezente 90 de branduri, dintre care unele vor fi prezente pentru prima oara in regiune, ”mixul de chiriasi fiind croit special pentru a raspunde dorintelor si nevoilor satmarenilor”, dupa cum spun reprezentantii NEPI Rockcastle. Astfel, centrul comercial va cuprinde o oferta ce variaza de la fashion, frumusete, sport, tehnologie, home&deco, jucarii si produse pentru copii, pana la servicii pentru toate nevoile.

„Satu Mare a fost alegerea fireasca in continuarea strategiei de expansiune pe care NEPI Rockcastle o are in Romania, orasul avand nevoie de o destinatie moderna de cumparaturi si petrecere a timpului liber. Suntem increzatori ca investitia de 40 de milioane de euro pe care o facem aici le va oferi satmarenilor un spatiu complet de retail si divertisment, pregatit sa le ofere cele mai bogate experiente”, declara Sebastian Mahu, Head of Asset Management, NEPI Rockcastle.

Pe langa multitudinea de branduri si servicii, centrul va avea si un spatiu de food court cu restaurante, cafenele si terase exterioare. In Shopping City Satu Mare va fi inaugurat si un cinematograf multiplex modern. Pentru NEPI Rockcastle, Shopping City Satu Mare va fi un proiect care va marca si o serie de inovatii, aduse pentru prima data in centrele din Romania. Un exemplu este conectarea terasei exterioare, printr-o pasarela peste raul Somes, cu zona de promenada si Centrul Vechi ale orasului, facilitand crearea unor spatii exterioare de petrecere a timpului liber, potrivit reprezentantilor NEPI Rockcastle.

NEPI Rockcastle, Shopping City Satu Mare, centru comercial, sebastian mahu,

NEPI Rockcastle: Venituri...
Citeste si: NEPI Rockcastle: Venituri nete din chirii de 346 mil. euro in 2018

”Noi mergem spre orasele unde exista o nevoie: Satu Mare, de pilda, unde nu este nici un centru comercial in oras. Gold Plaza e in Baia Mare si oamenii se duc acolo. In Romania nu vedem foarte multe oportunitati si nici nu vrem sa fortam lucrurile. Daca am avea mai multe oportunitati, ar fi resurse sa investim mai mult”, explica Sebastian Mahu, in ianuarie 2018, intr-un interviu acordat Wall-Street.ro

Unul dintre motivele pentru care NEPI Rockastle se indreapta spre orasele secundare pentru dezvoltarea de mall-uri noi este si sprijinul primit din partea autoritatilor locale, care sunt mai interesate sa atraga investitii noi decat cele din Capitala.

”Eu m-am intalnit cu foarte multi primari si e o diferenta uriasa intre primarii din afara Bucurestiului si ce se intampla in Capitala. In afara Bucurestiului depun toate eforturile ca sa ne sprijine. Noi construim foarte repede si uneori suntem la limita si oamenii ne ajuta de azi pe maine, inteleg importanta investitiei, ca atrage si imbunatateste intreaga comunitate. La Bucuresti, nu am facut nimic cu extensia la Promenada, avem doi ani de cand ar fi trebuit sa ne apucam si nu am facut nimic si acolo pierdem cateva sute de mii de euro in fiecare luna, vine CFO-ul si ne spune «S-au mai dus 300.000 de euro si luna asta, pentru ca nu a produs nimic extensia», noi pierdem acei bani, pe investitor il intereseaza randamentul”, spunea Sebastian Mahu, head of asset management la NEPI Rockcastle, in interviul mentionat.

Prime Kapital, cel mai activ...
Citeste si: Prime Kapital a livrat anul trecut peste 57.000 mp parcuri de retail

Sursa foto: Mall Promenada, Bucuresti


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Imobiliare si constructii »



Citeste si
CBRE: In 2018 au fost livrate cu 30% mai multe spatii comerciale