Dupa 25 de ani de business made in Romania, in care compania a adunat in portofoliu peste 2.500 de produse internationale premium distribuite la nivel national, Ciprian Moldoveanu a preluat conducerea Nordic Food, iar odata cu schimbarea managementului, compania a trecut printr-un amplu proces de rebranding ce a constat intr-o reiterare a valorilor companiei, conform noii viziuni care a dus la o noua identitate vizuala, un nou sediu si o noua structura organizationala.

„Trecerea catre a doua generatie de management a fost una rationala, dar in acelasi timp emotionanta, avand in vedere preluarea conducerii companiei de la tatal meu. Cu totii stiam ca va veni momentul, totul era fizic pregatit, dar cu toate acestea, pentru avalansa de emotii nu te poti pregati niciodata suficient. Cel mai important element al procesului de rebranding a fost schimbarea identitatii vizuale, aplicata la nivelul intregului grup. Asta a insemnat website-uri noi, un nou sediu in zona de Nord a Capitalei, noi echipamente, masini, legitimatii, carti de vizita”, a explicat Ciprian Moldoveanu, general manager Nordic Food Romania.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont