PepsiCo anunta numirea lui Adrian Lacatus in pozitia de Commercial Senior Director, Balcanii de Est, incepand cu 3 ianuarie 2019. Adrian detine o expertiza vasta in industria FMCG, avand experienta cu categorii de produse si in zone geografice diverse, acumulata pe parcursul unei cariere de 14 ani

„Suntem incantati sa il intampinam pe Adrian in compania noastra. Experienta sa internationala extinsa si faptul ca el cunoaste bine piata din Romania reprezinta avantaje de neegalat. Pe parcursul unei cariere prolifice, Adrian a acoperit piete si regiuni variate, iar numirea sa in pozitia de Commercial Senior Director, Balcanii de Est, va aduce cu siguranta valoare adaugata considerabila echipei PepsiCo, inlesnind agenda noastra de crestere pe viitor”, a declarat Christophe Guille, General Manager, Senior Vice President pentru Europa Centrala si regiunea Balcanilor, PepsiCo.

Inainte de a se alatura echipei PepsiCo, Adrian Lacatus a lucrat la Mars, in Bulgaria, ca Market Director, avand sarcina de a conduce organizarea trans-functionala a companiei. In prealabil, a avut roluri de conducere in departamentele Commercial, Finance si Supply Chain la Wrigley si Heidi Chocolate. Detine un Master in Economie de la Academia de Studii Economice din Bucuresti.

Printre realizarile lui Adrian se numara optimizarea proceselor Route to Market in Romania si conducerea planurilor de Sales Capability pentru regiunea MENA (Orientul Mijlociu si Africa de Nord), care au dus la o orientare mai buna catre client.

In acelasi timp, Nikos Tzinieris fost promovat intr-un nou rol, ca Vice President Sales, Rusia. In ultimii patru ani, Nikos a condus organizatia PepsiCo in regiunea Balcanilor de Est, obtinand o crestere semnificativa si profitabilitate sustenabila de la an la an. Pe parcursul celor 16 ani petrecuti alaturi de PepsiCo, s-a remarcat ca un lider orientat catre rezultate si cu abilitati in domeniul comercial, care prospera in medii complexe si rapid schimbatoare.

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de tari si teritorii din intreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 63 miliarde dolari venit net in 2016, adus de un portofoliu de alimente si bauturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker si Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gama variata de produse alimentare si bauturi, printre care 22 de branduri ce genereaza fiecare peste 1 miliard de dolari in vanzari de retail anuale.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri