OMV Petrom si Auchan Retail Romania urmaresc sa extinda parteneriatul pentru deschiderea de magazine de proximitate MyAuchan in statiile Petrom.

Cele doua parti au agreat un Memorandum de Intelegere care exprima intentia ambelor parti pentru a discuta extinderea parteneriatului, conditionat de obtinerea aprobarii finale din partea Consiliului Concurentei.

Parteneriatul dintre Petrom si Auchan Retail Romania a fost initiat in 2017 cu o faza pilot in cadrul careia au fost deschise magazine de proximitate MyAuchan in 15 statii Petrom, atat in zone urbane, cat si in zone rurale din Romania. In aceasta faza pilot s-a urmarit testarea modelului de afaceri si evaluarea de catre parteneri a potentialului parteneriatului.

”Rezultatele de pana acum sunt incurajatoare si suntem bucurosi sa negociem extinderea parteneriatului si sa avem mai multe magazine de proximitate MyAuchan in statiile noastre Petrom. Prin acest parteneriat, clientii isi vor putea face cumparaturile din supermarket”, a declarat Radu Caprau, membru al directoratului OMV Petrom responsabil de Downstream Oil.

”Aceasta cooperare la scara larga este parte din ambitia Auchan Retail Romania de a aduce magazinele noastre mai aproape de toti romanii. Parteneriatul cu OMV Petrom, initiat in 2017 cu o faza pilot, a fost foarte util pentru ambele companii si ne-a ajutat sa ne imbunatatim oferta de proximitate”, a declarat Ionut Ardeleanu, General Manager Auchan Retail Romania.

Magazinele MyAuchan din statiile Petrom ofera o gama variata de pana la 3.000 de produse, de la alimente premium, incluzand produse gata preparate, cafea proaspata, produse proaspete (fructe si legume, brutarie, lactate) si alte produse de bacanie, pana la produse non-alimentare, inclusiv cosmetice, produse pentru bebelusi si accesorii auto. Varietatea gamei depinde de marimea statiei Petrom.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri