IKEA lanseaza colectia limitata Ombyte, o gama de produse conceputa pentru a fi practica si utila celor care trebuie sa impacheteze si despacheteze foarte des. Colectia este rezultatul colaborarii dintre IKEA si o echipa de trei tineri designeri, Erik Thomasson, Philipp Süssmann si Ida Pettersson Preutz.




Colectia include patru modele de cutii si toate obiectele necesare pe care le veti putea folosi atat in timpul mutarii, cat si dupa ce v-ati instalat in noua locuinta.

„Produsele disponibile in colectia Ombyte sunt obiecte indispensabile in procesul de mutare, dar care, de asemenea, vor putea fi expuse cu usurinta in noua locuinta," spune James Futcher, IKEA Creative Leader.

Colectia include cutii de depozitare din lemn sau otel, cutii mobile, si genti, plus unele accesorii indispensabile in cazul unei mutari, precum cutii de carton, un carucior, benzi adezive, si cuverturi de protectie. In locul griului utilitar, simplu, si a maroului folosite in mod obisnuit la produsele de deplasare si de depozitare, produsele din aceasta colectie sunt disponibile in culori vii, texturi interesante si imprimeuri.

„Stim ca procesul mutarii nu este unul usor. Fie ca te muti in alta parte a casei, peste strada sau in cealalta parte a orasului, cu OMBYTE, ne-am dorit sa transformam mutatul intr-o activitate practica, dar si interesanta, adaugand culori, modele si expresivitate lucrurilor esentiale folosite la mutat.”, a declarat Mats Nilsson, IKEA Creative Leader.

Colectia editie limitata Ombyte va fi disponibila incepand cu 1 august in magazinele IKEA si online.

IKEA a intrat in Romania in 2007, prin deschiderea magazinului din zona comerciala Baneasa. Pana in luna martie 2010, acesta a fost operat in sistem de franciza locala, iar dupa aceea IKEA Romania a devenit parte din INGKA Group.

Citeste si:
Millenials cumpara like-uri si share-uri, nu produse
Millenials vor sa cumpere...

Pe 24 iunie 2019, retailerul suedez a deschis cel de-al doilea magazin din Romania si cel mai mare din Sud-Estul Europei.Magazinul de 37.000 de metri patrati pune la dispozitia clientilor aproape 10.000 de produse, iar valoarea totala a investitiei a fost de 90 de milioane de euro.

In anul financiar 2018 (1 septembrie 2017 – 31 august 2018), magazinul IKEA din Romania a fost vizitat de peste 3,2 milioane de oameni si 18 milioane de vizitatori unici au accesat site-ul www.ikea.ro.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Companii »



Citeste si
IKEA a deschis un punct de colectare a comenzilor online in Mall Plaza