Lanțul Floria, unul dintre jucătorii din piața floristică din România, a inaugurat în luna februarie o florărie în Plaza România, amplasată la parterul complexului comercial, potrivit unui comunicat de presă.

În ianuarie, grupul Floria a adăugat în portofoliu InstaFlori.ro, o divizie pentru livrarea de flori pentru acasă sau pentru birou, oriunde în țară, în 24 de ore. Florile din portofoliu InstaFlori.ro sunt importate direct din Olanda, Columbia și Ecuador. Clienții au la dispoziție mai multe opțiuni de cumpărare: individual sau prin intermediul abonamentelor lunare, trimestriale ori anuale. Ei își pot alege data de livrare, tipul de flori, culoarea sau pot lăsa aceste aspecte pe seama designerilor florali.

Grupul Floria a generat o cifră de afaceri de 7,7 milioane de lei în 2019, cu 15% mai mult decât în 2018.

Floria a aparut, inițial, in 2010, sub forma unui magazin online de flori. În prezent, rețeaua cuprinde patru florării în București, una în Aeroportul Otopeni și una în Ploiești.

Plaza România este un centru comercial lansat de Grupul Anchor în 2004. Suprafața de închiriat este acum de 38.000 de metri pătrați dedicați zonei comerciale și 10.600 de metri pătrați dedicați spațiilor de birouri.

Citeste si:
Grupul Floria lanseaza InstaFlori.ro, extensie omnichannel
Grupul Floria lanseaza...


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Citește și
Un nou magazin Kaufland, amenajat într-un cort din Mamaia Nord
Setari Cookie-uri