Grupul Inspira Food, unul dintre jucătorii de pe piața lanțurilor de restaurante, deține brand-urile Pagaia și Q’s Inn și își extinde liniile de business cu un nou concept. „Inspira”, noul brand de „pentru mai târziu”, a fost lansat după un an de cercetări și testări realizate de o echipă mixtă formată din bucătari chefi și specialiști în chimie și siguranță alimentară.

Echipa de cercetare, coordonată de fondatorul Grupului, a găsit formula prin care mâncarea luată la pachet, odată încălzită, să nu își mai piardă proprietățile nutritive și senzoriale pe care la are atunci când este proaspăt gătită.

“Zilnic, peste 6.000 de angajați din companiile din nordul Capitalei mănâncă micul dejun și masa de prânz la Pagaia și Q’s Inn. Dintre aceștia, peste 50% iau la pachet mâncare pentru mai târziu, sau pentru colegi. Totuși, mâncarea la pachet se comportă diferit deoarece nu se menține la peste 62oC, cea caldă, sau sub 5oC, cea rece, așa cum este păstrată în vitrinele specializate. În acest interval de temperatură se creează un mediu favorabil dezvoltării microorganismelor, ceea ce se poate întâmpla pe durata livrării. De exemplu, preparate precum piureul sau mămăliga își pierd textura după răcire, iar noi am investit peste trei luni în cercetare și testare pentru ca acestea să revină, după încălzire, la proprietățile senzoriale ale unui preparat proaspăt gătit”, declară George Dudună, fondator al grupului Inspira Food.

Spre deosebire de produsele preparate pentru a fi consumate imediat în Pagaia sau Q’s Inn, pentru linia Inspira, preparatele sunt gătite din aceleași ingrediente, iar apoi, cu ajutorul unor chillere, sunt răcite prin monitorizarea temperaturii și ambalate, astfel încât toate proprietățile nutriționale, senzoriale (gustul, mirosul, textura) și de siguranță alimentară, să fie păstrate până la câteva zile, fără a fi nevoie de aditivi sau de conservanți suplimentari.

Produsele vor fi în număr de 50, inclusiv din categoria vegetariană. Pentru următoarea perioadă, produsele pot fi achiziționate din locațiile Pagaia și Q’s Inn, deoarece compania își dorește în prima etapă să obțină feedback zilnic din partea clienților, urmând deschiderea de noi canale de distribuție, inclusiv vendo și online. Pentru anul 2020, Grupul Inspira Food estimează venituri de peste 5 milioane lei din linia Inspira.

Citeste si:
Posibile substanțe interzise și cuțit de vânătoare, într-un pachet...
Posibile substanțe interzise...

Fondată în anul 2016, societatea Inspira Food SA deține în prezent 4 locații, Pagaia și Q’s Inn, în zona de nord a Capitalei, cu o clientelă de circa 6.000 de persoane pe zi și o echipă formată din 150 de profesioniști. Inspira Food Group a terminat anul 2019 cu o cifră de afaceri de 30 milioane lei, în creștere cu 110% față de anul 2018.

Citește și: Premiile Restocracy: Cele mai bune restaurante și cele mai bune mâncăruri din București în 2019.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Citește și
Încă o cunoscută cofetărie se gândește să renunțe la produsele mai puțin căutate
Setari Cookie-uri