Coronavirus | Uber Eats renunță la taxa de livrare pentru toți utilizatorii din România până pe 22 martie

Uber Eats a decis ca, începând de miercuri, 18 martie, să renunțe la taxa de livrare pentru toți utilizatorii din România și din multe alte piețe din Europa Centrală și de Est, până pe 22 martie, pentru a sprijini clienții și restaurantele locale care au dificultăți în a-și desfășura activitatea și în a supraviețui impactului provocat de Covid-19.

Pentru a beneficia de livrare gratuită pentru 10 comenzi, utilizatorii trebuie să activeze codul promoțional LIVRAREGRATUITA.

„Având în vedere că majoritatea clienților aleg să stea acasă, vrem să fim alături de comunitățile din România și să le sprijinim în această perioadă dificilă. Am început să informăm utilizatorii despre cum pot solicita în aplicație ca mâncarea să le fie lăsată în fața ușii și am renunțat la taxa de livrare pentru ca mâncarea să ajungă la destinație în siguranță și simplu, iar cererea pentru restaurantele locale să crească”, a declarat Charity Safford, director Uber Eats Europa de Nord, Centrală și de Est.

Uber Eats este o aplicație separată de livrare de mâncare folosind aceeași tehnologie Uber. Uber Eats are un parteneriat cu peste 220.000 de restaurante din aproximativ 500 de orașe din mai mult de 36 de țări.

În România, Uber Eats a fost lansat în București în 2018, unde în prezent pe aplicație sunt peste 800 de restaurante partenere. Iași este cel de-al treilea oraș din România unde se poate comanda mâncarea prin Uber Eats, după Timișoara. Aplicația folosește expertiza logistică și tehnologia Uber, iar acum este prezentă în peste 500 de orașe la nivel global.

Citeste si:
foodpanda a atras peste 90% dintre restaurantele care se aflau la...
foodpanda România a atras...

Sursa foto: Uber Eats
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri