foodpanda România a atras peste 90% dintre restaurantele care se aflau în portofoliul Uber Eats

foodpanda, cea mai mare platformă de food ordering din România, a luat in portofoliu peste 90% dintre restaurantele care se regăseau în oferta Uber Eats din București, Timișoara și Iași.

Uber Eats, aplicație de livrare de mâncare prezentă în 36 de țări, a decis să renunțe la activitatea din România și din alte 7 țări, unde nu avea șanse să fie între primii doi jucători pe piața serviciilor de food delivery. În România, Glovo și Food Panda sunt primii doi jucători.

Reprezentanții foodpanda anunță că în ultimele trei luni au listat în total peste 1000 de restaurante noi partenere la nivel național, număr care le include și pe cele din portofoliul Uber Eats.

Citiți și Bolt intră pe piața de livrare de mâncare din București, abandonată de Uber.

Recrutare de personal de la Uber Eats

Foodpanda a recrutat poziții importante din cadrul echipei operaționale Uber Eats, platforma fiind în discuții în prezent și cu alți angajați cu un potențial mare de alăturare în perioada următoare. Printre persoanele care s-au alăturat echipei foodpanda se numără: Andreea Arișanu, Head of Account Management Uber Eats și Robert Anghel, Sales Representative în cadrul Uber Eats.

Citeste si:
Online-ul poate creste comenzile restaurantelor si de patru ori
Studiu: Online-ul poate...

„Odată cu retragerea de pe piața din România a Uber Eats, restaurantele au nevoie să-și continue activitatea în zona de delivery, iar clienții care apreciau restaurantele din oferta Uber Eats să-și poată comanda în continuare preparatele preferate. În prezent, peste 90% dintre restaurantele listate pe Uber Eats în București, Timișoara și Iași se află în oferta foodpanda, iar echipa noastră lucrează la înrolarea tuturor restaurantelor care nu se află deja pe platforma noastră”, a declarat Andreea Petrișor, Managing Director foodpanda România.

Pentru a veni în sprijinul clienților care apreciau ofertele de tip “1+1 gratis” ale restaurantelor partenere Uber Eats, începând de astăzi foodpanda desfășoară o campanie similară la care vor participa peste 100 dintre aceste restaurante. Compania anunță că durata campaniei va fi una extinsă, fiind activă până pe data de 3 iulie, iar utilizatorii vor avea astfel mai mult timp la dispoziție pentru a beneficia de ofertele consacrate „1+1 gratis” la produsele selectate din meniurile restaurantelor participante.

foodpanda.ro, parte a grupului Delivery Hero, este cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare din România, colaborând, în prezent, cu peste 3000 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați, Craiova, Sibiu, Pitești, Târgu Mureș, Baia Mare, Bacău, Buzău, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamț, Râmnicu Vâlcea, Focșani, Târgoviște și Alba Iulia.

Citiți și Adio comenzi de mâncare cu Uber în România. Uber Eats își încetează activitatea.

Citeste si:
Aplicația Tazz by eMAG recrutează din echipa Uber Eats
Tazz by eMAG recrutează din...


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Citește și
Lactalis închide două fabrici Dorna Lactate, în contextul pandemiei
Setari Cookie-uri