Bolt intră pe piața de livrare de mâncare din București, abandonată de Uber

Bolt intră pe piața de livrare de mâncare lansând Bolt Food, în București, la câteva zile după ce Ube Eats a anunțat că se va retrage din România și de pe alte piețe începând din 4 iunie.

Uber Eats, aplicație de livrare de mâncare prezentă în 36 de țări, a decis să renunțe la activitatea din România și din alte 7 țări, unde nu avea șanse să fie între primii doi jucători pe piața serviciilor de food delivery. În România, Glovo și Food Panda sunt primii doi jucători.

Cu ocazia lansării, Bolt Food nu se percepe nicio taxă de livrare (în limita unei distanțe de 4 km), clienții plătind doar pentru mâncarea comandată.

„Livrarea de mâncare a devenit un serviciu foarte solicitat în ultimele două luni și foarte necesar. Este motivul pentru care am grăbit cât am putut de mult pregătirile pentru lansarea sa, mobilizând toate resursele locale de care puteam dispune și reușind să-l aducem pe piață în numai câteva săptămâni. În mod normal, lansarea unui nou serviciu durează câteva luni și are alocate resurse dedicate, însă în acest caz oportunitatea de piață și dorința noastră de a le oferi partenerilor noștri noi surse de venit au primat, serviciul fiind pus la dispoziția clienților într-un timp record”, a declarat Cristian Sălceanu, Country Manager Bolt România.

Pentru a comanda mâncare, utilizatorul trebuie să descarce aplicația Bolt Food din App Store sau Google Play, unde poate vedea restaurantele disponibile și meniurile acestora. Înainte de a confirma comanda, aplicația va afișa prețul și timpul estimat de livrare. Pentru a plăti comanda, utilizatorul trebuie să introducă datele cardului bancar în aplicație. Toate livrările Bolt Food implică o interacțiune minimă între oameni. Astfel, utilizatorul poate indica în aplicație locul unde curierul va lăsa comanda.

Citeste si:
Bolt, concurentul Uber, intra cu livrare de mancare in Europa
Bolt, concurentul Uber, intra...

Citiți și CEO City Grill: Nu mă așteptam vreodată să închidem restaurantele.

În acest moment, comenzile pot fi plasate la peste 100 de restaurante în București, iar pe parcurs, noi restaurante vor fi adăugate frecvent în aplicație, printre ele fiind atât mari rețele internaționale, cât și restaurante românești de top. În prezent, livrarea este posibilă pe o rază de 8 km de la locul comenzii în aria de livrare, iar aceasta va fi extinsă în curând.

Bolt Food a fost lansat pentru prima dată în Estonia, în luna august 2019, serviciul fiind disponibil acum în 13 țări.

Ce aplicații de food delivery folosesc românii

Datele comparative pe lunile martie – aprilie 2020 arată că au apărut o serie de modificări și în privința aplicațiilor de food delivery folosite de către bucureșteni. Potrivit studiului, doar aplicația Glovo și-a menținut clienții în această perioadă, 61% dintre cei intervievați nominalizând-o. Dacă în martie, 56% dintre bucureșteni au folosit Food Panda, în aprilie procentul a scăzut la 51%. Cele mai mari scăderi le-au înregistrat în această lună Uber Eats, care a fost utilizat de 36% dintre repondeți în luna aprilie, față de 41% în martie, respectiv Takeaway.com folosit de 12% dintre bucureșteni în aprilie, față de 21% în luna martie.

Citeste si:
eMAG lansează Genius, serviciul premium cu livrare gratuită
eMAG lansează Genius, un...

Vezi și: Dragoș Petrescu: Ne gândim că am putea reîncepe activitatea în restaurante spre finalul lui iunie


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Citește și
România, sub zodia caniculei. ANM anunță cod galben în 16 județe și Capitală
Setari Cookie-uri