7 Aprilie 2020

Mohammad Murad, deținătorul brandului de conserve Mandy: Vânzările conservelor au crescut cu 30%



Pandemia COVID-19 a cauzat o criză economică pe toate planurile. Însă, în ciuda tuturor pierderilor declanșate, nevoia oamenilor de a avea stocuri alimentare pe durata stării de urgență a generat o creștere a vânzărilor în producția de conserve. Contactat de Wall-Street.ro, Mohammad Murad, deținătorul brandului de conserve Mandy, a declarat că vânzările au crescut cu 30% față de perioada precedentă declanșării pandemiei.

De asemenea, fabricile Scandia Food din România lucrează la capacitatea necesară pentru a deservi toate cererile clienților, în timpul pandemiei de Coronavirus, în care conservele sunt la mare căutare în magazine, a declarat, pentru wall-street.ro, Andrei Ursulescu, director general Scandia Food, care îndeamnă cumpărătorii să nu se alarmeze, estimând că transportul de alimente va fi asigurat.

Planul Scandia în cazul în care se va ajunge la închiderea granițelor între țări este de a face achiziții de pe plan intern și de a vinde din stocurile actuale, dar nu se așteaptă să se ajungă în această situație.



Citeste si