British American Tobacco finalizează o investiție de 175 de milioane de euro în fabrica din Ploiești

Compania de tutun British American Tobacco (BAT) a finalizat o investiție de 175 de milioane de euro în fabrica din Ploiești, cea mai recentă etapă din cadrul investiției începute în 2018, când fabrica a început să producă consumabile pentru glo, produsul de încălzire a tutunului al companiei, pentru Uniunea Europeană, se arată într-un comunicat de presă.

BAT spune că investiția a permis dezvoltarea unui nou spațiu de producție pentru consumabilele destinate produselor de încălzire a tutunului, precum și o extindere a capacităților existente de producție de țigarete și a inclus achiziția de mașini și dezvoltarea clădirilor și a infrastructurii.În total, a fost creat un spațiu suplimentar de producție de circa 4.200 de metri pătrați, o creștere de aproape 20% în mai puțin de doi ani.

Cele 175 de milioane de euro investite în fabrica din Ploiești în ultimii doi ani demonstrează hotărârea noastră de a continua parteneriatul strategic pe care îl avem cu România. Investiția atestă, de asemenea, angajamentul nostru față de produsele cu potențial de risc redus, deoarece o componentă majoră a acestei investiții a constat în transformarea României în centru de producție al consumabilelor pentru produsele care încălzesc tutunul pentru Uniunea Europeană,

Ram Addanki, director Aria Europa Centrală și de Sud, British American Tobacco

Fabrica British American Tobacco din Ploiești este a doua cea mai mare fabrică a grupului din Uniunea Europeană după o investiție de aproape 500 de milioane de euro de la înființarea fabricii în 1996 și până în prezent. Aproape 1.100 de persoane lucrează în fabrică. Majoritatea produselor fabricate la Ploiești - consumabile din tutun pentru glo și țigări - sunt exportate în alte țări.

Citeste si:
Ce se întâmplă cu producătorii de tutun în timpul crizei COVID-19
Ce se întâmplă cu...
Citeste si:
Care sunt primele simptome care apar in caz de coronavirus?
Care sunt primele simptome...

BAT este liderul pieței de tutun, cu o cotă de piață de 53%.

BAT a lansat glo, produsul companiei care încălzește tutunul, în România în 2018. De atunci, aproximativ 150.000 români au achiziționat un produs glo.

Sursa foto: BAT

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri