În prima săptămână de la redeschidere, centrul comercial AFI Cotroceni a înregistrat un trafic peste așteptări, spun reprezentanții AFI Cotroceni, care estimează că în jur de 400.000 de clienți au vizitat mall-ul de la redeschidere.

“Așteptările noastre nu numai că s-au adeverit, au fost cu mult depășite, oamenii revenind la AFI Cotroceni odată ce am redeschis. Am luat toate măsurile necesare pentru a le da clienților noștri ocazia de a face cumpărături în deplină siguranță, iar rezultatul imediat a fost că clienții au revenit în număr mare încă din prima zi. Estimăm că în jur de 400 000 de clienți ne-au trecut pragul de la redeschidere”, spune reprezentanții AFI Cotroceni.

Aceștia compară traficul din prima săptămână de la redeschiderea oficială din 15 iunie cu traficul înregistrat într-un weekend normal în cadrul centrului comercial.

“Cred că factorii care i-au determinat pe oameni să revină imediat la AFI Cotroceni au fost încrederea în serviciile noastre, siguranța pe care le-o oferim prin măsurile luate și, firește, experiența unică de shopping. Astfel, în lipsa evenimentelor si festivalurilor, mall-ul rămâne singurul loc unde clienții au un motiv în plus pentru a se bucura de purtarea hainelor noi”, spun reprezentanții AFI.

Vezi și: FOTO REPORTAJ | Cum s-a schimbat apetitul românilor pentru mall-uri, după două luni de izolare

După ce am stat în casă două luni, cu toții apreciem o vizită la mall

Cât despre comportamentul clienților care vizitează centrul comercial, reprezentanții AFI spun că sunt extrem de cooperanți și respectă regulile impuse.

“După ce am stat în casă peste două luni, cu toții apreciem o vizită la mall, fiind un semn de libertate și normalitate, însă știm că mai durează ceva până putem să ne bucurăm din plin de viața de dinainte. Acum reînvățăm cu toții să ne bucurăm de prezent, să apreciem micile plăceri și cred că toți clienții noștri sunt conștienți de asta și respectă normele impuse de autorități”, spun aceștia.

AFI a investit 300.000 de euro în implementarea tuturor măsurilor sanitare, în timp ce lunar, cheltuielile operaționale pentru respectarea și întreținerea acestor măsuri vor fi de 50.000 euro.

Te-ar putea interesa și:Veranda Mall: Există în continuare persoane reticente la măsurarea temperaturii

Centrele comerciale cu suprafețe de peste 15.000 de metri pătrați, care totalizează aproximativ 3,7 milioane de metri pătrați de spațiu construit la nivelul României, au fost redeschise pe 15 iunie aproape complet, cu excepția cinematografelor și zonelor de tip food court.

De prima săptămână de activitate au beneficiat în special retailerii și mallurile care au continuat să investească în marketing, iar primele date după redeschidere arată o performanță relativ mai ridicată a traficului pentru proiectele regionale comparativ cu centrele comerciale din București, potrivit companiei de consultanta imobiliara CBRE.

Inaugurat în 2009, AFI Cotroceni este cel mai mare mall din România, cu o suprafață comercială închiriabilă de peste 90.000 mp. AFI Cotroceni pune la dispoziția clienților săi zeci de branduri de fashion & accesorii, electronice sau home & deco, cel mai mare food court dintr-un spațiu comercial din România, dar și o zonă generoasă de entertainment, care cuprinde numeroase oportunități de petrecere a timpului liber. Dintre acestea, cele mai apreciate de vizitatori sunt patinoarul indoor sau Museum of Senses – un spațiu expozițional care propune o călătorie într-o lume a senzațiilor și iluziilor optice.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri