Pandemia a împins multe companii să găsească soluții pentru a-și proteja angajații în fața infecției cu coronavirus. Lucrul de acasă a fost și este deocamdată cea mai sigură variantă de lucru, acolo unde activitatea o permite. Angajatorii s-au văzut nevoiți să-și gestioneze de la distanță angajații, ceea ce a făcut gestionarea resurselor umane mai dificilă fără interacțiunea față în față.

Aplicații cum este Mirro.io, dezvoltată de Zitec, dezvoltatorul român specializat în servicii și produse tehnologice, reprezintă unul din mijloacele de gestionare eficientă a resurselor umane. Aplicația a fost lansată în primăvara anului trecut, în cadrul Bucharest Tech Week 2019 și pune accent pe performanța individuală și de echipă, urmărește eficiența colaborării, și acoperă într-un mod mai prietenos aspectele zilnice ale relației dintre salariat și organizație.

De la începutul anului, numărul de companii care au început să folosească Mirro.io. a înregistrat o creștere de peste 300%, spun reprezentanții companiei. Aplicația este utilizată în prezent de noi companii din România, dar și din alte țări precum FreeNow, 7card, NETOPIA Payments, AdoreMe.com, Moore Stephens, CCL Industries, RefundIt, JustClick Media, sau VodWorks.

Retail jobs

De la debutul pandemiei, interesul companiilor pentru Mirro a crescut, mai ales că în această perioadă foarte mulți angajați au lucrat de acasă, iar această schimbare a adus inevitabil mai multe dificultăți de comunicare și de organizare a echipelor, spune Alexandru Lăpușan, CEO și cofondator Zitec.

„Cu Mirro, membrii echipelor au putut să fie mult mai ușor conectați unii cu ceilalți, aliniați la obiectivele companiei și permanent încurajați să ceară și să ofere feedback în timp real pentru a evidenția aspectele pozitive ale unui proiect sau sugestii de îmbunătățire acolo unde este cazul (...)

Fiind o soluție Software as a Service (SaaS), Mirro nu necesită instalare, putând fi accesată direct din browser, de pe orice fel de dispozitiv, inclusiv mobil. Acest lucru este cu atât mai util în contextul lucrului de acasă. În plus, Mirro beneficiază de tehnologia cloud-computing Microsoft Azure care asigură un nivel de securitate ridicat și o protecție avansată a datelor”, a declarat Alexandru Lăpușan pentru Wall-Street.

Citeste si:
Dezvoltarea sustenabilă a comunităților de pretutindeni și...
Dezvoltarea sustenabilă a...

Modulele îmbunătățite de gestiune a concediilor și a lucrului la distanță s-au dovedit, de asemenea, a fi foarte utile pe perioada pandemiei având o reacție pozitivă din partea utilizatorilor aplicației, mai precizează CEO-ul companiei. În plus, pentru a facilita folosirea unui set complet de aplicații, Mirro este integrat cu soluții precum Google Calendar sau Outlook, iar autentificarea utilizatorilor se poate face prin Single Sign On.

Mirro (mirro.io) est cel de-al doilea produs din portofoliul Zitec, după aplicația de registratură și management al documentelor Regista.ro. Investiția totală în aplicație se ridică la 1 milion de euro. Compania a înregistrat o cifră de afaceri de 7 milioane de euro în 2019, în creștere cu 34% față de anul anterior.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Juncu
Raluca este unul din reprezentanții entuziaști și curioși ai generației Millennials. A studiat Jurnalism la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării la Universitatea din București și a urmat un master în Comunicare și Resurse Umane, în cadrul aceleiași instituții. Timp de doi ani a fost redactor la revista Forbes România și colaborator în cadrul mai multor proiecte editoriale precum Top 500 companii , Top 30 cele mai influente femei, precum și...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri