KFC România lansează primul prototip al unui kiosk de comandă touchless - care nu necesită atingerea ecranului. Acesta reprezintă o noutate pentru brand și va fi disponibil pentru început într-o fază de testare, în restaurantul de tip Drive-Thru, Sun Plaza. Astfel, pentru a-și primi consumatorii în restaurante în cele mai sigure condiții, KFC își propune să le ofere acestora ocazia de a beneficia de o experiență 100% touchless, la plata cu cardul bancar.

Noul prototip utilizează un sistem de camere și senzori de profunzime care urmăresc mișcarea mâinii deasupra ecranului și detectează poziția precisă a acesteia, precum și zona către care indică. Astfel, clienții își pot selecta produsele dorite cu ușurință, fără a interacționa fizic cu kioskul. Camerele nu rețin informații video despre clienți ulterior înregistrării comenzii.

După finalizarea perioadei de testare, ținând cont de feedback-ul primit de la clienții care vor interacționa cu noul kiosk touchless, compania va analiza potențialul extinderii la nivel național, îmbunătățind sistemele existente din restaurantele KFC din țară.

Noul sistem se va afla într-o continuă analiză pe perioada testării și ne vom folosi expertiza pentru a ajuta la optimizarea experienței utilizatorilor și a crea un sistem de comandă cât mai intuitiv cu putință.

Nicolae Moldovan, reprezentant Acrelec România

Testarea noului sistem de comandă touchless face parte din strategia de adaptare la noul sistem socio-sanitar, în contextul măsurilor de siguranță impuse la nivel național de către autorități, cât și al măsurilor suplimentare adoptate la nivelul business-ului, printre care: multipla dezinfectare și sanitarizare a suprafețelor de lucru din bucătărie și din întreaga locație, dotarea angajaților cu măști și mănuși de protecție, păstrarea distanței sociale, încurajarea plății contactless, plasarea unor recipiente cu dezinfectanți în incinta restaurantelor.

În 2018, în urma parteneriatului cu Acrelec, au fost introduse noi sisteme de comandă, și anume kioskuri, pentru a facilita plasarea comenzilor, dar și pentru a crește interacțiunea cu clienții. În prezent există 36 de locații KFC în care sunt implementate astfel de kioskuri care oferă clienților posibilitatea de a comanda direct și, ulterior, de a ridica produsele din spațiul destinat comenzilor, situat lângă casa de marcat. În medie, 9 din 10 comenzi sunt realizate prin intermediul kioskurilor.

Digitalizarea este deja parte integrată a business-ului KFC la nivel local. Noul prototip de kiosk touchless, implementat pentru început la nivelul restaurantului KFC Sun Plaza Drive Thru, reprezintă o importantă componenta tehnologică.

Marian Gogu, Director General, KFC România

Acrelec reprezintă o companie ce activează în zona de tehnologie și își propune să regândească experiența clienților la nivel de restaurant și branduri din industria de retail. Bazându-se pe o experiență vastă în sisteme de software, hardware și expertiză pe suport, compania dezvoltă și integrează platforme cu scopul de a crește gradul de interacțiune pentru clienți, de a optimiza, eficientiza și îmbunătăți operațiunile.

Sphera Franchise Group S.A. este unul dintre cele mai mari grupuri din industria de food service din România şi deţine companiile care operează în sistem de franciză brand-urile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell. De asemenea, la nivel internațional, Grupul operează restaurante la Chişinău, Republica Moldova și în Italia.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri