Pentru 2021, Mega Image continuă investiția în expansiune și consolidarea prezenței pe piețele unde retailerul este deja magazine. Potrivit reprezentanților Mega Image, retailerul va deschide anul acesta un număr de magazine asemănător cu cel din 2020, în jur de 90 de noi locații.

„Ne uităm permanent la oportunități de dezvoltare și la piețe noi, centre urbane puternice. În același timp, teritoriile în care suntem deja prezenți sau în care am intrat recent sunt prioritare pentru investiții în consolidarea poziției pe piață”, au declarat, pentru wall-street.ro, reprezentanții Mega Image.

Mega Image a încheiat anul 2020 cu 89 de magazine inaugurate la nivel național. Dintre cele 89 de magazine inaugurate în 2020, 20 au fost deschise la finalul anului, în luna decembrie, în cele mai importante centre urbane din țară: București, Cluj, Timișoara, Iași, Prahova și Ilfov.

În prezent, rețeaua Mega Image include 854 de magazine, dintre care 386 sunt format Mega Image și 468 Shop&Go.

2021, anul pentru investiții în deschiderea de magazine și comerț online

Mega Image va continua și anul acesta să investească în două direcții: expansiunea rețelei de magazine în țară și dezvoltarea capacităților de comerț online.

Retail jobs

Reprezentanții retailerul spun că își propun pentru 2021 să crească capacitățile și competențele digitech în toate zonele de business, pentru o experiență mai bună la cumpărături, dar și pentru a eficientiza operațiunile.

În urma acestor investiții, clienții Mega Image vor primi oferte personalizate în funcție de istoricul cumpărăturilor, opțiuni multiple de livrare, iar echipa Mega Image va beneficia de automatizarea comenzilor magazinelor către depozite.

În ceea ce privește lansarea de noi mărci, reprezentanții Mega Image spun că se concentrează pe consolidarea portofoliului de mărci proprii, pe care le-au extins anul trecut cu două branduri noi, Nature’s Promise și Perla.

Anul 2020, plin de obstacole pentru Mega Image

Potrivit reprezentanților Mega Image, perioada de pandemie a schimbat modul în care clienții și-au facut cumpărăturile, ceea ce a dus la impact în business, în modul de lucru al echipei și în vânzări.

Citeste si:
Livrările Glovo de la PENNY au ajuns la peste 50.000 de români în 2022
Livrările Glovo de la PENNY...

Astfel, orientarea mult mai mare spre cumpărături online a dus la provocări pe partea de e-commerce, măsurile de prevenție și de siguranță au schimbat modul de a face cumpărăturile în magazinele fizice precum și modul de lucru al echipelor.

În cele din urmă, schimbarea în e-commerce a accelerat adoptarea unor soluții noi și un avânt într-un timp atât de scurt.

„A fost un an diferit, care ne-a pus la încercare, ne-a forțat să găsim soluții pentru aici si acum și din care am avut de învățat foarte multe atât din perspectiva business-ului, a modului de lucru în echipă, cât și a comportamentului de consum al clienților. Un an al schimbărilor rapide și responsabile, care ne-a făcut să fim mult mai agili, flexibili, să avem o evoluție accelerată și responsabilă”, precizează reprezentanții Mega Image.

Citeste si:
Investițiile imobiliare s-au dublat în prima jumătate acestui an...
Investițiile imobiliare au...

Deși 2020 a fost un an atipic, retailerul a continuat să deschidă noi magazine pentru a susține în continuare dezvoltarea economiei și pentru a asigura locuri de muncă în comunități din mai multe orașe din țară.

Sursa foto: Compania

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Nicolae
 Raluca a studiat Jurnalism la Universitatea Hyperion din București și a urmat un master în Comunicare mediatică și publicitate, în cadrul aceleiași instituții. Ea și-a început activitatea în presă în 2019, în departamentul economic al grupului Mediafax. În perioada 2019-2020, Raluca a acoperit domeniile start-up și fintech în cadrul Adevărul Financiar , publicație care face parte din grupul Adevărul . S-a alăturat echipei...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri