FASHION HOUSE Outlet adaugă două noi branduri italiene

Mărcile italiene United Colors of Benetton și Liu Jo se alătură retailerului FASHION HOUSE Outlet Center Militari. Cele două magazine au o suprafață totală de peste 500 de metri pătrați.

United Colors of Benetton și Liu Jo, se alătură brandurilor Guess, Diesel, Decimas, Union Brands, Smyk, Numero Uno, Dika și Kigili.

„Aceste deschideri reconfirmă strategia multor branduri internaționale de a alege conceptul de outlet, pentru a-și optimiza și extinde rețelele de distribuție, mai ales acum când piața locală de retail trece printr-o perioadă plină de provocări”, a declarat Cornelia Nicolae, director operațiuni de retail al Grupului FASHION HOUSE în România.

Spațiul total disponibil în FASHION HOUSE Outlet Centre Militari depășește 14.000 de metri pătrați, având aproximativ 60 de magazine. Printre brandurile prezente în FASHION HOUSE Outlet Centre Militari se numără: adidas, Puma, Sizeer, Otter, Diesel, US Polo, Under Armour, English Home, Levi`s, Lee Cooper-TimeOut-KVL, Factory Outlet, Colin`s, Marc O`Polo, Guess, Desigual, Cacharel, Triumph și Tom Tailor.

Grupul va deschide al doilea centru outlet în București - FASHION HOUSE Pallady, amplasat la ieșirea pe autostrada A2. Noul outlet va găzdui peste 60 de magazine, o zonă de joacă pentru copii, restaurante și aproximativ 300 de locuri de parcare, pe care vizitatorii le vor putea folosi gratuit.

Citeste si:
Fashion House Outlet Centre deschide al doilea centru în București
Liebrecht and wooD investește...


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri