Tommy Hilfiger și Calvin Klein deschid magazine în Fahion House Militari

Tommy Hilfiger și Calvin Klein deschid, pe 13 martie, magazine în FASHION HOUSE Outlet Centre Militari, pe o suprafață de aproximativ 350 de metri pătrați. Magazinele celor două branduri americane vor oferi clienților o gamă largă de articole vestimentare premium, cu reduceri de 30% din prețul inițial, la îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii.

„Tommy Hilfiger și Calvin Klein sunt două dintre cele mai renumite branduri premium. Deschiderea acestor magazine demonstrează, în continuare, că businessul de tip outlet are un potențial mare de creștere în România. Ne așteptăm ca 2021 să fie un an promițător”, a declarat Cornelia Nicolae, Director de Operațiuni Retail al Grupului FASHION HOUSE în România.

În ultimele șase luni, opt branduri s-au alăturat FASHION HOUSE Outlet Center Militari: Cacharel, United Colors of Benetton, Liu Jo, Decimas, Smyk, Numero Uno, Dika și Kigili.

Spațiul total disponibil în FASHION HOUSE Outlet Centre Militari depășește 14.000 de metri pătrați, având aproximativ 60 de magazine, cu branduri internaționale și locale. În ultimii 12 ani, centrul outlet și-a extins constant portofoliul de branduri, oferind cumpărătorilor români produse de calitate, cu reduceri zilnice de până la 70%, pe tot parcursul anului.

Printre brandurile prezente în FASHION HOUSE Outlet Centre Militari se numără: adidas, Puma, Sizeer, Otter, Diesel, US Polo, Under Armour, English Home, Levi`s, Lee Cooper-TimeOut-KVL, Factory Outlet, Colin`s, Marc O`Polo, Guess, Desigual, Cacharel, Triumph și Tom Tailor.

Citeste si:
Mai vor românii să plece în străinătate la muncă?
Mai vor românii să plece în...

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri