Lensa deschide un nou magazin și oferă consultații gratuite

Magazinul online de optică Lensa.ro deschide pe 18 martie, la Pitești, un nou showroom. Acesta este cea de-a nouă locație, parte a planului de expansiune în România pentru 2021, ce vizează deschiderea a șase noi magazine.

Noul magazin de optică din rețea este situat în centrul orașului Pitești, în zona pietonală, pe strada Victoriei. Showroom-ul Lensa din Pitești are o suprafață de 175 mp, două cabinete oftalmologice și peste 1.000 de perechi de ochelari, rame, lentile de vedere și de contact.

Cu ocazia deschiderii unui nou showroom, Lensa va oferi reduceri suplimentare de 10% la toate produsele, între 18 martie și 17 aprilie. În cadul magazinului, românii vor primi și consultații optometrice gratuite pentru a-și verifica acuitatea vizuală, dar și pentru a afla ce ochelari li se potrivesc pentru a se proteja de soare vara aceasta. Cu acest showroom, investițiile în dezvoltarea rețelei de magazine proprii urcă la 700.000 euro.

„Magazinul de optică din Pitești este cea de-a doua investiție offline realizată de Lensa.ro anul acesta, după cea de la Galați. Vor urma noi investiții în orașe importante, întrucât, în această perioadă dificilă, este important să încurajăm crearea de noi locuri de muncă”, a declarat Daniel Crăciun, CEO & fondator Lensa.ro.

Pentru anul acesta, compania a planificat să deschidă un nou showroom în București, să se extindă în Ploiești și în alte 4 municipii resedință de județ.

Citeste si:
Lensa deschide un showroom de optică în Prahova
Lensa deschide, la Ploiești,...

Magazinul de optică din Pitești expune produse ale brandurilor: Ray-Ban, Polarizen, Emporio Armani, Guess, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Dolce&Gabbana sau Polaroid.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »



Setari Cookie-uri