Lensa.ro, magazin omnichannel de optică fondat în urmă cu opt ani, deschide pe 20 mai, la Ploiești, cel de-al zecelea showroom, în urma unei investiții de 100.000 de euro.

Magazinul Lensa de la Ploiești este cea de-a treia investiție făcută de companie anul acesta, după inaugurările de la Galați și Pitești.

Bugetul de investiții pentru anul 2021 este de peste 600.000 euro în extinderea rețelei cu șase noi magazine de optică.

Showroom-ul Lensa din Ploiești are o suprafață de 160 mp, două cabinete oftalmologice și peste 1.000 de perechi de ochelari, rame, lentile de vedere și de contact. Aici, cetățenii din Ploiești vor primi consultații optometrice gratuite pentru a-și verifica acuitatea vizuală, dar și pentru a afla ce ochelari li se potrivesc, ca să se protejeze de soare vara aceasta.

Cu acest showroom, investițiile în dezvoltarea rețelei de magazine proprii urcă la 800.000 euro. Magazinul de optică Lensa Ploiești este situat în Piața Victoriei nr. 3, complex comercial Unirea.

Citeste si:
Deciziile pe care le pot lua antreprenorii ca să crească...
Deciziile pe care le pot lua...

Am ales orașul Ploiești pentru deschiderea celui de-al zecelea showroom de optică din rețeaua noastră de magazine proprii. Cu acest magazin vrem să fim mai aproape de locuitorii din Prahova pentru a le oferi ochelari de soare și de vedere de la branduri consacrate

Daniel Crăciun, CEO & Founder Lensa.ro

Magazinul de optică din Ploiești expune produse ale brandurilor: Ray-Ban, Polarizen, Emporio Armani, Guess, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Dolce&Gabbana sau Polaroid. Gama de lentile de vedere și de contact este și ea vastă, având toți furnizorii importanți în portofoliu, precum Essilor, Hoya, Zeiss și Alcon.

În magazinele Lensa.ro, lentilele de ochelari se pot personaliza în funcție de meserie sau activitate (lentile pentru condus, lentile cu filtru pentru lumină albastră, lentile de soare cu dioptrii, lentile inteligente fotocromatice etc.), dar și de tipul de viciu de refracție (lentile pentru astigmatism, lentile progresive ce elimină nevoia purtării a două perechi de ochelari, de distanță și de aproape etc.).

Citeste si:
Lensa a deschis cel mai mare magazin de optică din provincie, la...
Lensa a deschis cel mai mare...

Platforma de optică online Lensa și-a propus să ofere 1.000.000 de consultații gratuite până la finalul anului 2025.

Magazinul online şi offline de optică Lensa.ro a înregistrat în primele patru luni afaceri de 3,6 milioane euro (17,6 milioane lei), cu 91% în creştere comparativ cu ianuarie - aprilie 2020, în timp ce cifra de afaceri cumulată de la înfiinţare, pentru perioada mai 2013 - aprilie 2021, s-a apropiat de circa 25 de milioane de euro (122,66 milioane lei).

Primele magazine fizice au fost deschise în București și Cluj, iar din 2020 au urmat cele din Timișoara, Iași, Constanța, Craiova, Brașov. Anul acesta vizează deschiderea de noi magazine specializate în România, primele fiind cele de la Galați, Pitești și Ploiești.

Citeste si:
Românii au căutat în magazine ochelari care să îi protejeze de...
De mărțișor, românii au...
Sursa foto: Lensa

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri