Brandul de optică Lensa deschide un nou showroom la București, în zona Tineretului, în urma unei investiții de 750.000 euro. Potrivit reprezentanților companiei, acesta este cel mai mare showroom de optică din Europa Centrală și de Est, cu o suprafață de peste 1.000 metri pătrați și 10.000 de produse.

Situat în zona Tineretului din București, lângă Colegiul Naţional Gheorghe Şincai, la parterul clădirii U-Center, showroomul este de două ori mai mare decât primul mega store Lensa.

„Investițiile în deschiderea de showroomuri Lensa în marile orașe din România ne-au ajutat să creștem business-ul la o cifră de afaceri cumulată de la înfiinţare de circa 25 de milioane de euro”, a declarat Daniel Crăciun, fondator și CEO al Lensa.ro.

Acesta spune că se așteapt la un trafic de 3-5 ori mai mare față de un showroom de mici dimensiuni. Șase cabinete optometrice îi vor ajuta pe cei care vor consultații gratuite să își aleagă ochelari de vedere.

Noul showroom Lensa va avea colecții de peste 10.000 de produse, printre care modele de ochelari de la 90 de branduri de renume: Ray-Ban, Police, Guess, Polarizen, Vogue, Silhouette, Hawkers, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Balenciaga, Polaroid etc.

De asemenea, compania oferă clienților și servicii de optică: determinarea gratuită a dioptriilor, adaptare la lentile de contact, consultanță specializată privind achiziția de ochelari de vedere, montaj lentile de ochelari, reparații rame.

Lensa a ajuns să dețină, în 2021, un total de 10.000 metri pătrați în cele 13 showroomuri pe care le are în România. Lensa are showroomuri în București (Afi și Tineretului), Brașov, Cluj, Constanța, Craiova, Galați, Iași, Pitești, Ploiești, Sibiu, Târgu Mureș, Timișoara. Oradea și Arad sunt următoarele orașe unde vor fi deschise magazine Lensa, până la finalul anului.

Sursa foto: Lensa.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri