Compania aeriană irlandeză Ryanair şi-a îmbunătăţit, luni, estimările privind traficul anual de pasageri ca urmare a unor rezervări puternice în timpul verii însă în paralel a raportat pierderi de 273 milioane de euro în trimestrul aprilie-iunie.

Ryanair, cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa, a precizat că se aşteaptă să transporte între 90 şi 100 de milioane de pasageri în exerciţiul financiar care se va încheia la 31 martie 2022, în creştere faţă de estimările anterioare cuprinse între 80 şi 100 milioane de pasageri. Comparativ, în exerciţiul financiar încheiat în martie 2021, Ryanair a transportat 27,5 milioane de pasageri, în scădere semnificativă faţă de vârful de 149 milioane de pasageri înregistrat în exerciţiul anterior, arată Agerpres.

Pierderile de 273 milioane de euro înregistrate de Ryanair în trimestrul aprilie-iunie sunt puţin mai mici decât cele 283 milioane de euro prognozate de analişti.

Directorul general de la Ryanair, Michael O'Leary, a subliniat că deocamdată este imposibil să ofere o estimare de profit pentru anul financiar în curs, dar a reiterat că Ryanair se aşteaptă să înregistreze o mică pierdere sau să ajungă la echilibru. Michael O'Leary a mai spus că în luna iulie operatorul aerian se aşteaptă să transporte nouă milioane de pasageri, în partea superioară a intervalului de prognoză anunţat anterior, urmând să crească la 10 milioane de pasageri transportaţi în luna august.

Compania aeriană irlandeză se aşteaptă la o "revenire puternică" în iarna şi vara următoare, pe măsură ce rivalii săi îşi reduc capacităţile.

Ryanair, cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa după numărul de pasageri, opera 21 de rute de pe aeroporturile din România, respectiv Bucureşti şi Craiova.

Sursa foto: Ryanair

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri