Din totalul vânzărilor pe care JYSK, retailerul scandinav de mobilier și produse pentru casă, le înregistrează în România, 10% sunt realizate prin intermediul canalului online, precizează Alex Bratu, Country Manager România și Bulgaria în cadrul business-ului, care anunță începerea campaniei de Black Friday pe 12 noiembrie, la fel ca în anul anterior.

Evoluția retail-ului din România continuă să fie direct influențată de restricțiile aduse de pandemie, la care se adaugă și criza energetică în plină desfășurare la nivel global, dar și o accesare mai greoaie a lanțului de aprovizionare.

În ciuda provocărilor întâmpinate de industrie, Alex Bratu precizează că investițiile în deschiderea de noi magazine va continua. Planurile anunțate recent de companie constă în deschiderea a cel puțin 15 magazine noi în România.

Bratu vede consumatorii preocupați de mai multe aspecte economice decât anul trecut, dar și orientați mai mult către calitate.

”Cred că în ultimele 12 luni percepția clienților s-a schimbat puțin (...) acest apetit pentru oferte s-a mai temporizat. În ultima perioadă sunt dispuși să plătească mai mult pentru produse de calitate, poate vom vedea o mutare spre centru de la orientarea strictă către oferte și promoții”, precizează Alex Bratu în cadrul evenimentului European Digital Commerce, powered by VTEX.

Retail jobs

JYSK va derula campania de Black Friday începând cu 12 noiembrie, precizează reprezentatul companiei.

Începând din primăvara anului 2018, toate magazinele noi sunt amenajate după noul concept de design, care este mai modern și le permite clienților să se inspire mai ușor cu privire la amenajarea propriei case. Din cele peste 3.000 de magazine JYSK din lume, 1.000 sunt deja amenajate conform noului concept, urmând ca celelalte să fie modernizate în următorii ani. În România, din cele 106 magazine actuale, 50 sunt încă amenajate după conceptul vechi și urmează să fie modernizate.

Sursa foto: UDR Ovidiu

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Armand Iliescu
Armand s-a alăturat echipei Wall-street.ro în anul 2016, an în care a și finalizat cursurile Facultății de Jurnalism din cadrul Universității Hyperion . De-a lungul timpului a acoperit domenii precum FinTech, Finanțe-Bănci și Fiscalitate. A pus umărul timp de patru ani la consolidarea proiectului Future Banking , dedicat industriilor FinTech și digital banking, din poziția de Head of Growth. Tot în cadrul aceluiași proiect a dat startul emisiunii FinTech Friday,...

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri