Brandul de lux Gucci a lansat Vault, un magazin online cu produse second-hand. Noul magazin oferă clienților acces la piese vintage ale mărcii: de la articole vestimentare, accesorii, până la obiecte pentru home&deco și bagaje de călătorie, scrie publicația Retail Detail.

Noul magazin online va fi o arhivă virtuală pentru casa de modă și un concept de magazin digital. Pe tot parcursul anului, piesele clasicele ale casei de modă vor fi lansate pe site-ul Vault într-un număr limitat.

Produsele second-hand sunt selectate cu atenție de experții Gucci sau chiar și de către echipa de creație a casei de modă. Articolele vestimentare și accesoriile vor fi restaurate și livrate clienților în ambalaje personalizate.

Magazinul online va deveni o platformă unde și alți designeri vor putea să vândă produse la mână a doua, printre aceștia se numără deja Collina Strada, Ahluwalia și Yueqi Qi. Gucci va adăuga atât produse vintage, cât și modele noi pentru a oferi clienților o experiență cât mai variată.

Poți accesa AICI site-ul Gucii cu haine vintage. Brandul livrează și în România.

Gucci este o companie italiană care produce și comercializează produse de lux. Istoria brandului a început în 1904, atunci când fondatorul casei de modă, Guccio Gucci, a deschis un atelier de pielărie. Afacerea a început să ia avânt în 1921, considerat anul oficial de fondare a companiei.

Sursa foto: Unsplash

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri