Cunoscutul retailer Kaufland deschide chiar astăzi un nou magazin într-unul dintre cele mai cunoscute cartiere bucureștene.

Prin deschiderea noului magazin, Kaufland creează încă 100 de locuri de muncă noi și contribuie în felul acesta la dezvoltarea economică a țării. Astfel, compania ajunge la o rețea de 148 de magazine în România, dintre care 18 sunt în București. Hipermarketul se întinde pe o suprafață totală de peste 17.000 metri pătrați, cu un spațiu de vânzare de 3.900 metri pătrați.

Kaufland continuă implementarea noului concept de spațiu verde pentru sol și acoperiș. Astfel, noul magazin, care este situat pe Strada Turnu Măgurele, nr. 70-90, Sector 4, în cartierul Berceni, va avea o suprafață de peste 3.600 mp de spațiu verde la sol, pe care s-au plantat 29 de arbori, și 1.700 mp de acoperiș verde, cu 30 de arbuști de talie medie.

Noul hipermarket dispune de o parcare generoasă cu 315 de locuri, dintre care 13 sunt destinate persoanelor cu dizabilități, 9 pentru părinți și 4 locuri cu acces la stațiile e-charge de încărcare rapidă a mașinilor electrice. De asemenea, magazinul pune la dispoziția clienților și două rastele pentru biciclete.

Retail jobs

Magazinul este prevăzut cu un raion cu pește proaspăt, raion de legume și fructe, vitrină cu servire asistată cu o lungime de 22 metri, pentru o varietate mare de produse proaspete, pe lângă brutărie, raion de produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie. În exterior, la punctul Grill, clienții sunt așteptați cu mici, cabanoși, cartofi prăjiți, ceafă de porc, pui la rotisor, pulpe de pui, thuringer, crispy și nuggets de pui.

Galeria comercială pune la dispoziția clienților o varietate de magazine și servicii, precum zona de Food Court, cu pizza și prăjituri, un magazin destinat animalelor de companie, precum și o curățătorie de haine, un magazin cu produse naturiste și farmacie și unul care oferă servicii de optică medicală.

De asemenea, în magazin clienții pot recicla și ambalajele produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor primi în schimb cupoane cu 50% reducere la produse selecționate, conform campaniei lunare. Astfel, la intrarea în magazin, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune sticle goale din plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor.

Citeste si:
Berea NATO: o companie din Finlanda a creat o băutură pe tema...
A apărut berea NATO. O...

Sursa foto: Kaufland

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Luca Dinulescu
Luca Dinulescu este jurnalist, activând anterior pentru publicații precum Digi 24, Adevărul sau Academia Cațavencu. A desfășurat de asemenea o activitate publicistică constând în patru volume publicate, între acestea numărându-se proză, nuvele și benzi desenate. Este absolvent de Regie Film și a fost de asemenea posesor al bursei J.W.Fulbright pe scenaristică și regie de film.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri