Școlile și academiile din România care se dezvoltă în sistem de franciză încep să devină tot mai populare și în țara noastră, fiind o metodă rapidă și avantajoasă de a dezvolta o afacere. Pe măsură ce societatea se schimbă tot mai mult de la an la an, prin prisma noilor tehnologii, vedem un interes tot mai accentuat pentru competențe STEM (Științe, Tehnologie, Inginerie și Matematică). Acestea abilități se formează cel mai bine în copilărie, prin programe special adaptate și joculețe care să stârnească mereu curiozitatea celor mici. O astfel de organizație este și MindHub, care îi ajută pe copii să stăpânească fundamentele competențelor digitale, unde se predă programarea într-o manieră prietenoasă și orientată spre nevoile și curiozitățile lor. Cât costă o franciză MindHub și ce pași trebuie să urmezi pentru a o deschide?

Cu ce bani pornești la drum ,dacă vrei să îți deschizi o școală de programare MindHub

MindHub, compania fondată de antreprenoarea din Bulgaria, Polly Yankova, deține în prezent o rețea de peste 40 de școli, prezente în nouă țări. Vecinătatea cu Bulgaria și piața încă tânără din România în materie de cursuri de programare pentru copii a reprezentat un prilej potrivit să pătrundă și în țara noastră. Compania operează 11 academii în țară, ceea ce face ca România să devină a doua cea mai importantă piață ca mărime pentru business-ul MindHub.

Vezi și: SPA pentru pantofi: Business-ul inspirat din SUA, demarat într-o prăvălie mică, dar care se extinde prin franciză în toată țara

Investiția inițială într-o franciză MindHub începe de la 8.000 de euro și crește în funcție de mărimea zonei pe care dorești să o gestionezi. Poți opta pentru un singur centru sau pentru o întreagă zonă/regiune în care să-ți dezvolți prezența (și în care poți deschide mai multe centre). Pentru aceasta din urmă vorbim de o sumă de 15.000 de euro.

Dacă îți surâde ideea deschiderii unei afaceri în sistem de franciză, ești unde trebuie. Abonează-te la newsletterul wall-street.ro AICI, iar noi îți prezentăm în fiecare zi de luni povestea unei francize care să te inspire!

Printre alte avantaje se numără: o amortizare rapidă a investiției (de obicei, între a 10-a și a 12-a lună), know-howul oferit de francizor în domeniul afacerilor și al marketingului și informații extrem de utile pentru previziunile și calculele inițiale.

Polly Yankova, fondator și CEO MindHub

Cum deschizi pas cu pas o franciză MindHub

Pentru a obține franciza MindHub, trebuie să știi, înainte de toate, că vei trece printr-un proces de selecție. Primul pas este să completezi formularul de solicitare de informații care se regăsește pe site-ul companiei. Urmează apoi o serie de întâlniri cu unul din specialiștii din cadrul organizației care îți vor da informații suplimentare despre companie și despre ce înseamnă concret acest proces, pentru a te ajuta să iei decizia finală.

Ulterior trebuie să urmezi cursurile extinse de peste 50 de ore, care acoperă tot ceea ce ai avea nevoie să știi pentru a conduce noua afacere, de la sesiuni de învățare privind dezvoltarea afacerii și marketingul, până la metodologia de predare și înțelegerea software-ului.

Citește și: Franciza Velocita: cât te costă să-ți deschizi o gelaterie artizanală

Contribuțiile lunare variază, de asemenea, în funcție de locul în care îți desfășori activitatea. De obicei, este vorba despre un procent din veniturile lunare sau de o sumă fixă. Toți partenerii semnează un contract de franciză standard.

MindHub este o rețea de școli de programare pentru copiii cu vârste între 6 și 18 ani, care a pătruns în Romania din 2019. În plan local funcționează în prezent 11 centre MindHub în București, Constanța, Brașov, Baia Mare, Iași, Craiova și Timișoara.

Sursa foto: Pexels

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Juncu
Raluca este unul din reprezentanții entuziaști și curioși ai generației Millennials. A studiat Jurnalism la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării la Universitatea din București și a urmat un master în Comunicare și Resurse Umane, în cadrul aceleiași instituții. Timp de doi ani a fost redactor la revista Forbes România și colaborator în cadrul mai multor proiecte editoriale precum Top 500 companii , Top 30 cele mai influente femei, precum și...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri