dm drogerie markt România a deschis oficial site-ul de pe care pot fi comandate online produsele, după ce lanțul de drogherii a fost prezent până acum pe piața locală doar cu magazine fizice. Anterior, produsele de la dm drogerie markt România puteau fi comandate online doar prin platformele Tazz și Glovo.

Fiecare client primește o reducere de 15% la orice comandă, până în data de 4 octombrie 2022. Produsele vor putea fi comandate cu ridicare expres în 3 ore din magazinele dm sau cu livrare prin curier, în funcție de preferințe (cash sau POS la livrare). De asemenea, pentru comenzi în valoare de mininum 150 lei clienții beneficiază de livrare gratuită. Compania urmează să lanseze și o aplicație anul acesta.

„Ne focusăm să aducem tot ce este în offline și în online ca să creem o experiență de cumpărături fără probleme. În online vom avea și produse care se vor regăsi doar pe site. Avem 8.500 de produse în online, iar în magazine avem cam 14.000 de produse. Avem aceleași prețuri în magazinul online, ca în cele fizice (...) Ne așteptam la un procent de 5% creștere din vânzările online în primul an”, a declarat Daniela Jordanovski, Director Achiziții si Marketing, dm drogerie markt România (foto).

La nivel național, dm drogherie markt este prezent cu 126 de unități, iar reprezentanții companiei spun că mai au în plan să mai deschidă noi magazine, peste numărul de unități deschise în pandemie.

„La noi în România diferența majoră o face că nu suntem încă suficient de prezenți cu magazinele în România, raportat la populație, e destul de slab. Plănuim să ajungem și în orașele în care nu suntem prezenți, nu deschidem doar în orașele mari. Am deschis recent la Sovata și vrem să mai deschidem și în zonele periurbane, așa cum am deschis spre exemplu în Florești (județul Cluj)”, a mai precizat Daniela Jordanovski.

Sursa foto: dm drogerie markt România

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Juncu
Raluca este unul din reprezentanții entuziaști și curioși ai generației Millennials. A studiat Jurnalism la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării la Universitatea din București și a urmat un master în Comunicare și Resurse Umane, în cadrul aceleiași instituții. Timp de doi ani a fost redactor la revista Forbes România și colaborator în cadrul mai multor proiecte editoriale precum Top 500 companii , Top 30 cele mai influente femei, precum și...

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri