Astfel, soldul creditelor ING Bank la final de septembrie se ridica la 13,15 miliarde lei, cu 21% peste nivelul din septembrie 2014, in contextul in care creditarea in lei a avansat puternic, cu 43%. Banca olandeza si-a crescut puternic baza de clienti in ultimul an, cu 30%, dupa ce a atras 150.000 de clienti noi.

ING apreciaza ca numarul de clienti a crescut puternic ca urmare a ofertei ING Card Complet si a solutiei Porteaza-ti Banii.

"Pe parcursul ultimelor douasprezece luni, activitatea de creditare in RON a inregistrat o crestere de 43%, ajungand la 7,41 miliarde lei, cu o contributie echilibrata a ambelor segmente - retail si corporate, creditarea pentru IMM-uri contribuind la aceasta cu 25%", anunta banca.

Potrivit rezultatelor financiare publicate astazi de banca, venitul total a ajuns la 748 milioane lei, in crestere cu 12% fata de anul anterior, iar costurile totale au ajuns la 416 milioane lei, in crestere cu 11% fata de aceeasi perioada a anului precedent, in principal datorita investitiilor in tehnologie, in aplicatii de business pentru clienti si dezvoltarea platformelor IT ale bancii.

Citeste si:

Astfel, raportul cost/venituri s-a imbunatatit usor comparativ cu perioada similara a anului precedent, scazand la 56% de la 57%, in 2014.

ING Bank si-a majorat semnificativ si fondurile atrase, cu 24%, pana la 16,46 miliarde lei. In consecinta, banca sustine ca, la sfarsitul lunii septembrie 2015, cota de piata in creditare a ajuns la 5,7%, de la 4,6% la sfarsitul lunii septembrie 2014, iar cota de piata in fonduri atrase la 6,7%, comparativ cu 5,6%.

"Cautam in permanenta sa facem experienta bancara mai simpla si mai usoara pentru clientii nostri. Sunt foarte multumit ca aceasta strategie ne-a adus rezultate bune dar, mai ales, ca ne aduce mai multi clienti. Aceasta demonstreaza ca ne indreptam in directia corecta", a declarat Michal Szczurek (foto), CEO ING Bank Romania.

Sursa foto: Mediafax Foto