Orange Money a beneficiat inca de la inceput de o strategie de comunicare foarte discreta. Iata insa ca, la 2 ani distanta de la lansare, va emite primele carduri de debit si de credit!

Orange Money, IFN-ul sub umbrela caruia operatorul telecom Orange va livra si servicii financiare, a avut de la lansarea o strategie de comunicare foarte discreta. Iata ca dupa doi ani de la intrarea pe piata Orange Money va oferi clientilor conturi IBAN, carduri de credit si de debit, dar si un portofel digital in care puteti incarca orice card bancar de la alte banci sau Fintech-uri. Potrivit informatiilor obtinute de la mai multi consilieri Orange, clientii vor putea solicita chiar de miercuri, 28 noiembrie, primele carduri.

Strategia de comunicare va fi insa aceeasi, gigantul Orange urmand sa nu comunice aceasta lansare, desi consilierii din Orange Shop-uri sunt trainuiti sa recomande clientilor sa isi descarce aplicatia Orange Money si sa isi activeze un card virtual sau unul fizic, de debit sau de credit, sub sigla Visa.

Acest lucru a fost posibil dupa ce, recent, Orange Money a semnat un parteneriat strategic cu Visa pentru a introduce in oferta cardurile, cat si solutiile de plata bazate pe tokenizare, adica plata cu telefonul mobil sau prin smartwatch. Acestea din urma vor fi implementate in cursul anului viitor.

Mai mult, inca din iulie, Orange Money a introdus in aplicatie facilitatea ca fiecare client sa primeasca un cont IBAN prin care poate efectua transferuri bancare in lei, GRATUIT, catre orice alt cont bancar din Romania. Potrivit unui oficial al Orange Money, contactat de wall-street.ro la momentul respectiv, IBAN-ul oferit oricarui client este complet functional si identic cu al oricarei alte banci din Romania. Un element de noutate este si faptul ca IBAN-ul include chiar numele ORANGE.

Astfel, un client al operatorului telecom poate acum sa isi incaseze salariul in contul Orange Money si sa transfere banii catre orice alt cont bancar, fara costuri. De asemenea, un client poate sa retraga cash sau sa depuna cash in portofelul digital Orange Money si de la orice magazin Orange, dar operatorul descurajeaza retragerile de la casierie prin aplicarea de comisioane de pana la 25 de lei, pentru retrageri mai mari de 1.000 lei.

Citeste si:
Sfat pentru fintech-urile din zona plăților: Oferiți control total...
Orange Money: Ca să reușești...

Intre 501 lei si 1.000 lei comisionul este de 15 lei, iar la retrageri sub 500 de lei comisionul scade la 5 lei.

Daca nu isi vor incasa salariul in contul IBAN pus la dispozitie de Orange Money, clientii pot face insa top-up (sa isi incarce protofelul cu o suma de bani) in aplicatie cu orice card de la orice banca, asa cum procedeaza si clientii Revolut. Retragerile de cash vor fi gratuite in Orange Shop.

Platforma Orange Money ofera, de asemenea, optiunea de plati pentru facturi la peste 70 de furnizori de utilitati. In plus, permite clientilor sa-si salveze cardurile in contul digital, sa reincarce cartelele PrePay si sa achite facturi pentru serviciile Orange Romania.

Orange Romania este liderul pietei de telecomunicatii mobile din perspectiva numarului de clienti, avand peste 10,9 milioane. Orange Money a inregistrat, de asemenea, o crestere destul de rapida in Romania, cu peste 120.000 de clienti in cei doi ani de la lansare.

Citeste si:
Cum funcționează și cine a implementat soluția care transformă...
Visa Tap to Phone: cum...

"Parteneriatul cu Visa este conceput pentru a construi o experienta unica pentru clientii Orange Romania in ceea ce priveste serviciile financiare mobile, prin lansarea unor solutii de plata rapide, sigure si simple: o aplicatie mobila inovatoare, card de debit fizic si virtual, plati mobile NFC prin smartphone si prin smartwatch", anunta saptamana trecuta Orange intr-un comunicat.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Setari Cookie-uri