Volumul tranzactiilor realizate de clientii Revolut din Romania a crescut cu 125 de milioane de euro, de la o luna la alta, avand in vedere ca in luna octombrie, cand au ajuns la 75.000 de utilizatori, reprezentantii startup-ului au precizat ca acesta se situa la 275 de milioane de euro.

Romania ocupa locul 4 in topul pietelor Revolut cu cea mai rapida crestere, dupa Marea Britanie, Franta si Polonia. Aceasta evolutie a startup-ului FinTech in Romania, dar si parcursul altor jucatori din piata locala, cum ar fi Orange Money, ce a anuntat ca a ajuns la 120.000 de utilizatori, dovedesc faptul ca industria FinTech din tara noastra se anima din ce in ce mai mult.

Inregistrand un volum total al tranzactiilor de peste 400 de milioane de euro, romanii folosesc Revolut in principal pentru plati cu cardul, online si la comercianti, dar si pentru transferuri de bani. Principalii comercianti unde utilizatorii romani platesc folosind cardurile Revolut sunt Carrefour, Auchan, McDonalds, Ali Express, Inmedio, Uber, si Taxify.

De asemenea, reprezentantii Revolut precizeaza ca romanii au deschis peste 21.000 de pusculite digitale Vaults pana in prezent si au economisit astfel mai bine de 4,5 milioane de euro, folosind o combinatie de maruntis ramas dupa tranzactiile efectuate si plati recurente

Ce planuri are startup-ul FinTech Revolut pentru 2019 si pe ce piete noi a mai intrat

Pentru 2019, pe langa obiectivele de crestere, Revolut isi propune sa lanseze mai multe functionalitati ale produsului pentru clientii din tara noastra, precum plata cu telefonul, platforma de investitii fara comisioane, oferte speciale sau acces preferential la lounge-urile din aeroporturi.

Ronit Ghose, Citi: Multe...
Citeste si: Bancherii pot fi inlocuiti de roboti! Care este insa cel mai mare risc

De asemenea, FinTech-ul planuieste si lansarea IBAN-urilor destinate conturilor din Romania, mutare realizata deja de catre Orange Money, principalul competitor de pe piata noastra al FinTech-ului britanic.

La nivel international, Revolut a obtinut zilele aceasta si licentele necesare pentru a functiona in Singapore si Japonia si a precizat ca se afla in ultimele etape de testare pentru lansarea in APAC (tarile din Asia-Pacific), mutare ce va avea loc in primul trimestru al anului 2019.

Sediul central al Revolut in APAC va fi in Singapore, unde a fost deja recrutata o echipa specializata in compliance, business development si relatii publice. Intre timp, in Japonia, Revolut a incheiat parteneriate cu Rakuten, Sompo Japan Insurance (SJNK) si Toppan, iar o echipa locala a fost recent formata, avand competente operationale si in domeniul conformitatii, conform comunicatului de presa emis de catre companie.