FinTech-ul londonez Revolut a ajuns la 4 milioane de utilizatori in Europa, dintre care peste 170.000 se afla in Romania, si isi propune sa depaseasca borna de 100 de milioane in urmatorii 5 ani. Pentru a-si atinge acest obiectiv ambitios, startup-ul planuieste sa angajeze in urmatoarele 6 luni peste 200 de persoane.

Revolut a anuntat ca va forma echipe locale in 19 tari din Europa in cadrul unui proiect intitulat “European Growth Machine”, care este coordonat de Irina Scarlat, Country Manager Revolut Romania, proiect ce are ca scop accelerarea cresterii in toate tarile in care au servicii disponibile, conform precizarilor facute de companie.

Astfel, business-ul FinTech planuieste sa faca peste 200 de angajari in urmatoarele 6 luni, persoanele interesate putand aplica online AICI.

Inscrie-te pe www.futurebanking.ro si vino alaturi de noi la evenimentul de pe 14-15 mai sa il cunosti pe IT-istul din spatele FinTech-ului Revolut

“Ne propunem sa acceleram cresterea in Europa si sa continuam sa scalam si sa ajutam zeci de milioane de utilizatori sa isi controleze mai bine banii. Consideram ca acesta este doar inceputul. In timp ce echipa noastra de operatiuni se concentreaza pe expansiunea internationala si pe lansarea in diferite piete din lume, am decis sa dezvoltam ceea ce noi numim <<European Growth Machine>> pentru a ne ajuta sa crestem si mai rapid in pietele in care serviciul Revolut este disponibil”, a declarat Nik Storonsky, CEO si Fondator Revolut.

Peste 170.000 de utilizatori Revolut in Romania: pe ce posturi cauta FinTech-ul sa angajeze in tara noastra


Revolut Future Banking Startup FinTech

Peste 170.000 de romani folosesc deja serviciul Revolut, iar Romania ocupa locul 3 in topul pietelor Revolut cu cea mai rapida crestere, dupa Marea Britanie si Franta, si locul 5 in topul pietelor cu cel mai mare numar de utilizatori, dupa Marea Britanie, Franta, Polonia si Irlanda. Volumul total al tranzactiilor efectuate de romani depaseste astazi 650 de milioane de euro, fata de doar 400 de milioane in urma cu doua luni. Romanii folosesc Revolut in principal pentru efectuarea de plati cu cardul, iar printre comerciantii preferati de acestia se numara Auchan, Carrefour, McDonalds, Ali Express, Uber si reteaua magazinelor Inmedio.

Revolut a venit pe piata din Romania in luna mai 2018, primul angajat fiind Irina Scarlat, Country Manager. Echipei locale i s-a adaugat ulterior Carmen Popa-Nemoiu, Marketing Manager, iar acum este in cautare de noi colegi: un PR Manager, un Business Development Manager si patru Community Manageri in Bucuresti, Cluj, Iasi si Timisoara.


”Peste 170.000 de romani folosesc astazi Revolut, fata de 20.000 in urma cu 9 luni, cand am lansat serviciul pe piata locala. Acesta este doar inceputul: suntem convinsi ca dezvoltarea echipei locale ne va ajuta sa depasim jumatate de milion de utilizatori pana la finalul anului si nu ne vom opri pana cand Revolut nu ajunge serviciul financiar folosit de majoritatea romanilor", a declarat Irina Scarlat, Country Manager Revolut Romania si Project Manager European Growth Machine.

Pe langa planurile pe care le are in Europa, startup-ul FinTech se pregateste sa lanseze serviciul pe noi piete internationale in urmatoare luni, printre care se numara Statele Unite, Canada, Singapore, Japonia, Australia si Noua Zeelanda. Revolut are deja 150,000 de utilizatori inregistrati pe lista de asteptare in aceste piete.

Sursa foto: Ovidiu Udrescu

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri