Campaniile de marketing ale bancilor, dar si ale companiilor FinTech, prin care incearca sa motiveze consumatorii sa le utilizeze instrumentele financiare oferindu-le sume de bani devin din ce in ce mai vizibile in mediul online. Exemplul despre care va vom vorbi in acest material este cel al FinTech-ului Orange Money, divizia financiara a gigantului telecom Orange.

Romanii au inceput sa prinda si “gustul” promotiilor venite din partea sistemului financiar, campanii precum cele lansate de Revolut sau Monese, starnind valva in randul internautiilor care au ajuns sa creeze pagini de Facebook false pentru a-si distribui link-urile de afiliere.

Participa la Future Banking 2020 pentru a afla mai multe despre cum poti face o campanie de marketing de succes in zona de digital banking si FinTech. Te poti inscrie AICI.

Campania lansata de Orange Money in decembrie are un mecanism diferit fata de cele enumerate mai sus. FinTech-ul nu se bazeaza pe modelul link-urilor de afiliere, ci pe un anumit numar de plati pe care utilizatorul trebuie sa le faca. Recompensele oferite sunt urmatoarele, conform regulamentului campaniei active pana pe 12 martie 2020, pe care il puteti citi AICI:

  • Premii garantate – pana la 100 LEI pentru fiecare participant pentru tranzactiile eligibile, dupa cum urmeaza: cate 25 lei pentru fiecare a zecea tranzactie eligibila, dar in limita a maxim 100 lei pentru un Participant in perioada campaniei. Premiul se acorda automat in contul Orange Money al Participantului, pana la data de 31 martie 2020.
  • Premii acordate prin tragere la sorti - 10 x premii in bani in valoare de 1.000 euro fiecare. La tragerea la sorti vor participa toate tranzactiile eligibile efectuate in perioada campaniei. Premiul se acorda in contul Orange Money cu card atasat al fiecarui castigator (in echivalent lei la cursul publicat de Banca Nationala a Romaniei la data extragerii).

Conform declaratiilor facute de catre Mircea Spinei, head of transactions and payments la Orange Money, in cadrul podcastului Future Banking (pe care il puteti asculta mai jos), FinTech-ul depasise in luna noiembrie a anului trecut 160.000 de clienti si 20.000 de carduri emise. La cresterea bazei de clienti a contribuit si integrarea cu portofelul digital Apple Pay, FinTech-ul fiind parte a primei transe de jucatori din piata care a facut acest pas, alaturi de Banca Transilvania si ING Bank Romania.

Citeste si:
Lansare: clientii BCR pot plati acum si cu ceasurile Fitbit si Garmin
Clientii BCR pot plati acum...

Puteti asculta aici podcastul Future Banking in care l-am avut invitat pe oficialul Orange Money:

Sursa foto: Jacob Lund / Shutterstock.com

New PODCAST Alert << Future Banking >>

New PODCAST Alert << Future Banking >>

Mai multe articole din sectiunea Finante - Banci »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Open Banking Meet-up #5: un nou eveniment dedicat implementarii PSD2