Suntem printre ultimele tari din Uniunea Europeana la capitolul educatie financiara, insa se pare ca este nevoie doar de un mic stimul pentru a starni "dorinta" de popularizare a instrumentelor financiare digitale. O dovada clara in acest sens este campania lansata de FinTech-ul Revolut, prin care ofera 50 de lei clientilor existenti pentru fiecare nou utilizator pe care il aduc pe platforma prin intermediul link-urilor de afiliere, cel din urma fiind si el recompensat cu aceeasi suma si cu livrarea gratuita a cardului.




Entuziasmul romanilor privind promotiile si banii castigati usor este acelasi indiferent ca vorbim despre campanii offline sau online. Dincolo de numeroasele postari de pe conturile personale, bloguri sau OLX, prin care acestia recomanda aplicatia de mobile banking dezvoltata de catre Revolut pentru a primi 50 de lei, au aparut si “clonele” paginii oficiale Revolut.

In exemplul de mai sus avem una dintre paginile "clonate". A fost facuta pe 14 august, are 5 persoane care o apreciaza si doua postari legate de promotia "50 de lei", postari in care utilizatorul paginii a investit bani pentru a fi promovate in randul utilizatorilor Facebook, crescandu-si astfel sansele de a atrage mai multe venituri.

In cel de-al doilea exemplu, utilizatorul din spatele paginii a folosit imaginea aferenta conturilor premium Revolut pentru a crea pagina si denumirea @revolutcardromania. Se bucura de mai putina "notorietate" decat exemplul prezentat mai sus, avand in vedere ca are 4 like-uri.

Din comentariile de pe cele doua pagini observam ca sunt utilizatori care nu constientizeaza ca acestea sunt administrate de persoane care nu au nicio legatura cu Revolut, persoane care le raspund la intrebari si le ofera sfaturi in numele companiei britanice.

Citeste si:
Revolut ar vrea sa angajeze pana la 400 de persoane
Revolut ar vrea sa angajeze...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Finante - Banci »



Citeste si
Lidl inaugureaza inca un magazin pe piata locala