Incepand cu luna februarie a anului 2020, clienti INB bank Romania vor putea obtine beneficii financiare recomandand prietenilor sa devina clienti ING. Aceasta este prima campanie de tip recomandare (member get member) initiata de ING, care vine la scurt timp dupa lansarea procesului complet online de a deschide un cont curent.

Clientii existenti ai bancii care incaseaza minim 700 de lei lunar vor primi un cod de recomandare atunci cand acceseaza aplicatia ING de internet banking, pe care il pot trimite catre prietenii lor care nu sunt clienti ING (via oricare platforma de social media, aplicatie de mesagerie si SMS), conform unui comunicat de presa emis de catre banca.

Conform regulamentului campaniei (pe care il gasiti aici) ce se desfasoara intre 3.02.2020 si 29.02.2020, primiti 50 de lei pentru fiecare persoana pe care o invitati, avand posibilitatea de a fi rasplatit cu maxim 250 de lei, sumele urmand a fi virate in perioada 15-31 martie 2020, atat pentru cei care isi deschid contul cat si pentru cei care au trimis invitatie.

De asemenea, sunt si o serie de aspecte pe care persoana recomandata trebuie sa le respecte pentru a primi banii, printre care cea de a inregistra o incasare, pe perioada campaniei, de minim 100 de lei in contul nou deschis.

Procesul 100% online pentru deschiderea contului dureaza numai 10 minute, iar clientii au optiunea de a vizita un office ING doar daca au nevoie de asistenta. Cardul le ajunge la adresa indicata, fara costuri suplimentare.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri