Paysera lansează în România un serviciu de plată al comenzilor online bazat pe un link care te direcționează în aplicația de Internet Banking a instituției financiare la care ai cardul, fără a mai fi nevoit să introduci datele acestuia.

La jumătatea lunii aprilie va fi disponibil pentru început clienților BCR și Banca Transilvania, urmând ca în luna mai să fie integrați și cei ai ING Bank, iar până la finalul anului restul băncilor din piața.

Pentru a accesa această soluție nu trebuie să fii client Paysera. Reprezentanții FinTech-ului precizează că în cazul comisoanelor pentru comercianți, acestea sunt mai mici decât cele pentru plata cu cardul și se situează între 0,50 și 3 lei, față de un comision procentual ce pornește de la 0,80% în cazul plăților cu cardul.

”Timpul de ȋncasare a sumelor din vânzări este de cel mult o zi lucrătoare, indiferent de volumul tranzacțiilor”, conform precizărilor făcute de reprezentanții companiei.

Platforma Paysera permite companiilor din România atât să ȋși deschidă contul online, cât și să semneze online toată documentația aferentă serviciilor de procesare a plăților, fără să fie nevoie de acestea și ȋn format fizic. Paysera permite transferuri în 184 de țări, are birouri locale ȋn 7 țări din Europa și are o rețea de 50 de bănci partenere. Este prezentă pe piața românească cu Suport ȋn limba română de la jumătatea lui 2019. Anul trecut, grupul Paysera a înregistrat un profit de 2,3 milioane Euro, mai mare cu 20% față de 2018.

Citeste si:
Un nou FinTech intra pe piata din Romania: ce solutii ofera
Un nou FinTech intra pe piata...
Sursa foto: William Potter / Shutterstock.com

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Citește și
TBI Bank a înregistrat un profit net de aproape 23 milioane euro în 2019
Setari Cookie-uri