Banca Transilvania lansează Direct la tine, hub online cu 50 de magazine, restaurante şi cafenele ale clienţilor BT, de la care se pot comanda alimente, mâncare gătită, produse pentru animalele de companie etc.

“Prin Direct La Tine facem încă un pas spre clienţi şi români, pentru a le uşura trecerea prin această perioadă. Este modul BT de a încuraja şi în acest mod solidaritatea, de a rămâne alături de clienţi”, declară Sergiu Mircea, Director Coordonator Marketing şi Comunicare, Banca Transilvania.

Recomandarea Băncii Transilvania este plata cu cardul pe siteurile magazinelor de pe Direct La Tine sau la POS-ul curierilor.

De asemenea, Banca Transilvania împreună cu FinTech-ul Ebriza pun la dispoziția antreprenorilor care vor să intre pe zona de online o soluție care poate fi instalată rapid.

”Folosind aplicația Ebriza și soluția BT de plată cu cardul, un antreprenor își poate deschide rapid un magazin online. Practic, soluția are integrate facilitățile Ebriza de preluare a comenzilor, gestiune și facturare”, precizează Banca Transilvania.

Citeste si:
Alpha Bank lansează plățile prin ceasurile inteligente Garmin și...
Alpha Bank lansează plățile...

Punerea la punct a magazinului online se derulează în 3 pași, precizează banca, durează o oră și necesită următoarele acțiuni:

  • Înregistrarea unui cont pe Ebriza
  • Plata unui comision/comanda, insa nu sunt alte costuri de dezvoltare sau pentru infrastructura;
  • Adaugarea optiunii de plata cu cardul, oferita de Banca Transilvania.

Ebriza este un start-up românesc cu sediul în Cluj-Napoca, fondat de către Cristian Dinescu și Alexandru Mareș, din a cărui structură de acționariat face parte și Banca Transilvania, prin vehiculul investițional BT Investments, cu o participație de 13,5%, conform platformei confidas.ro.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Citește și
CEC și-a mărit profitul în ciuda crizei coronavirusului
Setari Cookie-uri