BRD a implementat un proces de înscriere la distanță pentru clienții săi Persoane Fizice Autorizate, Profesii Liberale sau care dețin un business cu cifră de afaceri de până la 1 milion de euro. Aceștia pot subscrie pentru servicii de online banking, pachete de cont curent sau pot solicita extrase de cont curent care să ajungă pe email.

Clienții beneficiază de această modalitate simplificată fără să se deplaseze la bancă, prin completarea unui formular online, pe site-ul băncii, accesibil AICI, urmând să fie contactați în cel mai scurt timp posibil.

Subscrierea acestor produse și servicii se va putea face la distanță și după încetarea stării de urgență, în condițiile în care clienții dețin o semnătură electronică bazată pe un certificat calificat. Cei care nu sunt deja clienți BRD și doresc să aibă acces la aceste servicii vor urma procesul obișnuit de deschidere a relației bancare, în agențiile BRD.

Citește și IMM INVEST: BRD estimează ca va finanța afacerile cu 1,38 miliarde de lei

Profitul net al Grupului BRD a scăzut la 241 de milioane de lei în primul trimestru al anului 2020 faţă de 301 milioane lei în primul trimestru al anul 2019, influenţat de costul riscului, după recunoaşterea unui provizion în contextul crizei COVID-19.

Utilizarea canalelor digitale a continuat să se intensifice, după cum reflectă avansul numărului de utilizatori activi unici ai serviciilor de internet şi mobile banking, la 624.000 la sfârşitul lunii martie 2020 (+19% în termeni anuali) şi volumul de tranzacţii prin canalele electronice în creştere rapidă (+38% în termeni anuali, în primul trimestru al anului 2020).

Citeste si:
IMM Invest: Băncile încep să ”tureze” motoarele
IMM Invest: Băncile încep să...


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Citește și
TBI Bank a înregistrat un profit net de aproape 23 milioane euro în 2019
Setari Cookie-uri