BCR anunță 30.000 de amânări ale ratelor implementate și 8.385 de conturi de PFA deschise

BCR anunță mai multe măsuri luate pe perioada stării de urgență, precum numărul de cereri privind amânarea ratelor pe care le-au soluționat și soluțiile implementate pentru a se adapta contextului.

BCR anunță peste 30.000 de amânări de plată a ratelor implementate, din aproximativ 35.000 de cereri depuse de către persoanele fizice. Un număr de 13.000 de clienți persoane fizice cu probleme la plata creditelor au fost apelați telefonic, printr-un program special, pentru a fi consiliați asupra opțiunilor pe care le au, inclusiv amânarea la plată, prin soluțiile BCR sau cele disponibile prin OUG, cu explicarea avantajelor sau dezavantajelor pe principii de educație financiară.

Toate sucursalele bancare BCR sunt complet funcționale (excepție unitățile bancare care își desfășoară activitatea in mall-uri și unele clădiri de birouri). Un număr de 900 de panouri plexi de protecție introduse in toate sucursalele, alte 300 fiind în proces de instalare.

Banca anunță un nou record al mediei zilnice de apeluri înregistrate în Contact Center: 17.000 de interpelări telefonice din partea clienților. Media de așteptare pentru răspuns în Contact Center a scăzut de la 16 minute, în aprilie, la 11 minute, în prezent.

Instituția financiară a implementat un nou robot telefonic, capabil să preia automat solicitările de amânare a ratelor: 524 de cereri preluate deja prin această nouă facilitate.

Peste 1.000 de notificări au fost trimise clienților BCR care lucrează în prima linie – medici și personal sanitar, poliție, armată, cu mesajul că pot apela banca în regim prioritar pe linii dedicate. Timpul mediu de preluare a apelurilor venite din partea acestor clienți a fost sub 14 secunde;

Citeste si:
Managerii trebuie să aibă încredere că angajații remote chiar lucrează
HR BCR: Managerii trebuie să...

Peste 80.000 de carduri care urmează să expire în lunile mai și iunie au fost pregătite pentru livrare și urmează să fie expediate, pe cheltuiala băncii. Peste 18.000 de clienți, ale căror carduri urmau să expire în perioada aprilie-iunie, și-au actualizat adresele în George, în urma notificărilor trimise de bancă. Un număr de 362.000 de clienți și-au activat noul serviciu “Push notifications” disponibil în George, iar 900 de conturi de PFA au fost deschise printr-un flux simplificat, 8.385 de la începutul lui aprilie, cu o medie de 180 de conturi/zi;


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Citește și
Prima bancă din România care îți transformă telefonul într-un POS
Setari Cookie-uri