BCR anunță mai multe măsuri luate pe perioada stării de urgență, precum numărul de cereri privind amânarea ratelor pe care le-au soluționat și soluțiile implementate pentru a se adapta contextului.

BCR anunță peste 30.000 de amânări de plată a ratelor implementate, din aproximativ 35.000 de cereri depuse de către persoanele fizice. Un număr de 13.000 de clienți persoane fizice cu probleme la plata creditelor au fost apelați telefonic, printr-un program special, pentru a fi consiliați asupra opțiunilor pe care le au, inclusiv amânarea la plată, prin soluțiile BCR sau cele disponibile prin OUG, cu explicarea avantajelor sau dezavantajelor pe principii de educație financiară.

Toate sucursalele bancare BCR sunt complet funcționale (excepție unitățile bancare care își desfășoară activitatea in mall-uri și unele clădiri de birouri). Un număr de 900 de panouri plexi de protecție introduse in toate sucursalele, alte 300 fiind în proces de instalare.

Banca anunță un nou record al mediei zilnice de apeluri înregistrate în Contact Center: 17.000 de interpelări telefonice din partea clienților. Media de așteptare pentru răspuns în Contact Center a scăzut de la 16 minute, în aprilie, la 11 minute, în prezent.

Instituția financiară a implementat un nou robot telefonic, capabil să preia automat solicitările de amânare a ratelor: 524 de cereri preluate deja prin această nouă facilitate.

Peste 1.000 de notificări au fost trimise clienților BCR care lucrează în prima linie – medici și personal sanitar, poliție, armată, cu mesajul că pot apela banca în regim prioritar pe linii dedicate. Timpul mediu de preluare a apelurilor venite din partea acestor clienți a fost sub 14 secunde;

Peste 80.000 de carduri care urmează să expire în lunile mai și iunie au fost pregătite pentru livrare și urmează să fie expediate, pe cheltuiala băncii. Peste 18.000 de clienți, ale căror carduri urmau să expire în perioada aprilie-iunie, și-au actualizat adresele în George, în urma notificărilor trimise de bancă. Un număr de 362.000 de clienți și-au activat noul serviciu “Push notifications” disponibil în George, iar 900 de conturi de PFA au fost deschise printr-un flux simplificat, 8.385 de la începutul lui aprilie, cu o medie de 180 de conturi/zi;

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »


Setari Cookie-uri