Ionuț Encescu, First Bank: M-aș concentra de pe acum asupra beneficiilor potențiale ale acestei crize într-o măsură mai mare

Pandemia de COVID-19 a făcut ca mai multe industrii, printre care și cea financiară, să treacă de la discuțiile privind digitalizarea la o concentrare mai mare în ceea ce privește implementarea acesteia. Ionuț Encescu, Head of Costumer Value la First Bank, a vorbit în cadrul conferinței Future Banking despre măsurile luate de banca pe care o reprezintă, descriind această perioadă ca fiind una în care ar trebui să ne concentrăm într-o mai mare măsură pe beneficiile potențiale pe care le aduce transformarea digitală.

Reprezentantul First Bank precizează că entitatea pe care o reprezintă a început deja un proces complex de transformare, care în contextul actual creat de pandemia de COVID-19 a devenit clar mai vizibil.

”Înainte de pandemie, industria bancară vorbea foarte mult despre digitalizare, dar mai puțin de 15% dintre organizații se considerau lideri ai transformării digitale. Când ne-a lovit această criză, totul s-a schimbat rapid, organizațiile au fost forțate într-un timp foarte scurt să facă acest salt și să ofere atât consumatorilor, cât și angajaților alternative digitale”, precizează Encescu.

Acesta adaugă faptul că a fi digital nu mai este doar o opțiune, inovarea devenind un imperativ în contextul în care munca de la distanță ajunge o obișnuință pentru o mare parte din populație.

”Consider că First Bank are un diferențiator cheie în acest context, respectiv conceptul de ”First Video Bank”. Noi am ajuns la concluzia că digital 100% are anumite neajunsuri, traditional de asemenea are neajunsuri clare. First Bank se poziționează între ele: digital, dar cu posibilitatea de a avea o interacțiune umană de la distanță. De aceea îl numim ”digital with a human touch”. Credem că cea mai bună experientă a clienților în domeniul bancar îmbină aceste două asptecte”, explică Encescu.

Citeste si:
First Bank, o nouă aplicație de mobile banking cu deschidere de...
First Bank lansează o nouă...

În contextul pandemiei de COVID-19, platforma video dezvoltată de First Bank a înregistrat o rată de utilizare în creștere de la o lună la alta.

”Cred că o caracteristică principală a acestei crize pentru întreaga societate este saltul evolutiv pe care am fost practic cu toții forțați să îl facem. Eu cred că nu mai există cale de întoarcere din acest punct. Poate exista un mic recul, dar am pornit pe un drum ireversibil din punctul acesta de vedere”, consideră Encescu.

Reprezentantul First Bank precizează ca instituția financiară pe care o reprezintă se va concentra în următoare perioadă pe mutarea interacțiunilor din offline aproape complet pe canalul digital, atât la persoanele fizice, cât și pentru cele juridice, pâstrând și componenta umană.

Ionuț Encescu a participat la conferința Future Banking, organizată de wall-street.ro în parteneriat cu ING Bank (Innovation Partner), Smart Fintech (Gold Partner), Banca Comercială Română (gold partner), Elevator Lab - powered by Raiffeisen (Gold Partner), Temenos (Gold Partner), Orange Money (Silver Partner), Banca Transilvania (Silver Partner), UniCredit Bank (Silve Partner), Modex (Silver Partner), First Bank (Silver Partner), Namirial Group (Silver Partner), Raiffeisen Bank (Silver Partner), CEC Bank (Silver Partner), Mastercard (Silver Partner), RocaX (Silver Partner), Twispay (Silver Partner), Prime Dash (Silver Partner), TBI Bank (Silver Partner), Beez (Silver Partner), Citi (Silver Partner).

Citeste si:
Apple Pay ajunge și la BRD. A treia bancă din sistem lansează...
Apple Pay ajunge și la BRD. A...

Sursa foto: Den Rise / Shutterstock.com

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Finanțe - Bănci »



Setari Cookie-uri