Samsung Electronics a introdus recent pe piata gama de tablete premium Galaxy Tab S, in incercarea de a obtine o cota de piata mai mare pe piata produselor scumpe. Ecranele tabletelor vor avea doua marimi, 8, 4 inci si 10, 5 inci, si vor costa de la 400 dolari la 500 dolari in SUA, depinzand de capacitatea de stocare si configuratia wireless.

In timp ce exporturile de tablete continua sa creasca la nivel mondial, rata de crestere a inceput sa scada. In primul trimestru al anului 2014, exporturile de tablete au crescut cu doar 3, 9%, in comparatie cu aceasi perioada a anului trecut. Conform previziunilor International Data Corporation (IDC), anul acesta exporturile tabletelor vor creste cu aproape 12,1%, in comparatie cu o rata a cresterii in jur de 51,8% din cursul anului 2013.

De-a lungul primului trimestru al anului 2014, exportul tabletelor Samsung a crescut cu aproximativ 32% pana la aproape 11,2 milioane de unitati. In acest timp, liderul Apple si-a vazut exporturile in scadere cu 16% din cauza unei posibile saturatii si a constrangerilor de pe piata produselor de lux.

Apple ramane un lider de piata incontestabil in ceea ce priveste spatiul pentru tabletele de inalta calitate, cu o cota de aproximativ 32% pe piata globala. Noile lansari ale Samsung sunt orientate impotriva Apple, cu cei 10 inci si 8 inci ai Tabletei S, si ocupa un loc similar in ce priveste preturile cu cele ale iPad Air si IPad Mini.

Noua Tableta S, care ruleaza o versiune a Google Android KitKat 4.4, include display Super AMOLED, procesoare Exynos 5 sau Snapdragon 8.

Citeste si:
Google cumpara Fitbit si intra in competitie cu Apple
Google cumpara Fitbit si...


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea IT & C »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Black Friday 2019 la produse Apple - iPhone, iPad, Apple Watch