Bitdefender, unul dintre cei mai mari producator de securitate informatica la nivel global, a avut in acest an un buget de 16 milioane de dolari pentru a se promova in mediul digital in toata lumea, a spus la ZF Digital, Mihaela Paun, global online business director in cadrul companiei.

Paun lucreaza din 2001 pentru Bitdefender si a fost primul specialist in marketing online din companie. In prezent conduce o echipa de 100 de oameni.

“Avem una dintre cele mai bune echipe de digital din Romania pentru ca trebuie sa fim competitive, in special in tari precum SUA, Germania. Mai putin in Romania unde avem o cota de piata destul de mica. Bugetul pentru anul acesta a fost mai mare cu 60% fata de 2014, adica in jur de 16 milioane de dolari”, a explicat Mihaela Paun.

Ea mai spune ca desi consumatorii petrec tot mai mult timp pe mobil, numarul celor care cumpara de pe telefon este mic.

"Acum mai mult se informeaza, nu cumpara de pe mobil pentru a-si instala solutia pe desktop, dar nu inseamna ca nu se va intampla asa", afirma managerul.

Paun adauga ca in 2017 investitiile in promovare pe dispozitive mobile vor fi mai mari decat bugetele de marketing pentru publicitate online pe desktop.

Focus pe native advertising. Proiect cu The Wall Street Journal

Bugetul de digital al Bitdefender este pentru toate tarile din lume, insa targeteaza zece piete, printre care Germania, SUA, Brazilia.

“Ne vom extinde si in Canada, Japonia si Olanda. Bugetul nu este niciodata sufiecient, mai ales ca primim mereu idei din partea colegilor. Ceea ce avem in plus fata de alti competitori este pasiunea pentru inovatie si de a lucra pe trenduri. De exemplu, am hotarat sa folosim programmatic marketing si content marketing , lucruri prin care putem fi inaintea valului”, spune managerul Bitdefender.

In prezent compania de securitate informatica lucreaza la un proiect editorial impreuna cu cotidianul de business The Wall Street Journal.

“Chiar acum avem o campanie cu Wall Street Journal. Este un inceput, vrem sa crestem in zona de native advertising pentru ca partea de programmatic creste eficienta, dar genul acesta de campanii asigura o conectare mai buna cu audienta. Este foarte important sa iti cunosti audienta, sa creezi o experienta simpla. Utilizatorul nu trebuie sa gandeasca prea mult ci sa ia decizia cat mai rapid, conteaza foarte mult experienta lui, contextualizarea si asigurarea metodelor de plata relevante pentru piata respectiva", explica Mihaela Paun.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri